به احتمال زیاد فیلم جدید اصغر فرهادی در ایران ساخته خواهد شد

اصغر فرهادی یکی از کارگردان‌های شاخص سینمای ایران است. این کارگردان ایرانی که اکنون فیلم سینمایی «همه می‌دانند» را روی پرده سینمای کشورهای مختلف دارد، طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ در مصاحبه‌ای با لاناسیون درباره آینده‌اش در کارگردانی صحبت کرده است. اصغر فرهادی می‌گوید:

نمی‌خواهم وارد فرآیند ساختن یک فیلم در ایران و یک فیلم در خارج شوم. از سوی دیگر، به گشتن دور دنیا مثل وودی آلن هم علاقه ندارم. آنچه می‌دانم اینکه به احتمال زیاد فیلم بعدی‌ام در ایران مقابل دوربین می‌رود. برای من بسیار مهم و بهتر بگویم حیاتی است که نه تنها در ایران فیلم بسازم، بلکه آنها را در ایران به نمایش بگذارم. از آنجا که پیشینه همه ما یکی است، واکنش تماشاگران بسیار به احساس من نزدیک است. تجربه کار کردن در فرهنگ‌ها و زبان‌های مختلف را دوست دارم اما جوهره و ذات من همیشه ایرانی می‌ماند.

اصغر فرهادی تاکنون فیلم‌های «رقص در غبار»، «شهر زیبا»، «چهارشنبه سوری»، «درباره الی»، «جدایی نادر از سیمین»، «گذشته»، «فروشنده» و «همه می‌دانند» را ساخته است. این کارگردان برای فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «فروشنده» دو بار اسکار بهترین فیلم خارجی را دریافت کرده است. یادآوری می‌شود که جدیدترین فیلم اصغر فرهادی یعنی «همه می‌دانند» هم اکنون در چند کشور در حال اکران است. اما وضعیت اکران این فیلم اسپانیایی زبان با بازی پنه لوپه کروز و خاویر باردم به صورت دقیق مشخص نیست، هرچند مسئولین سینمایی در این باره اظهارنظرهایی کرده‌اند.

تانی کال

برگرفته از Gamespot

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *