به احتمال زیاد تا مدتی خبری از Deadpool 3 نخواهد بود!

شاید فیلم Deadpool 2 عنوان قابل توجه ای باشد و بدون شک در گیشه به فروش بالایی دست خواهد یافت، اما فعلا منتظر تولید ادامه مستقیم Deadpool 3 برای آن نباشید. این بیشتر از یک دهه برای ﺭﺍﯾﺎﻥ ﺭﯾﻨﻮﻟﺪﺯ طول کشید تا بتواند در اولین فیلم انفرادی ددپول نقش آفرینی کند، اما زمانی که این فیلم روی پرده رفت و طرفداران برای دیدن آن به گیشه ها سر می زدند، تیم تولید مشغول توسعه قسمت دوم Deadpool بودند.قسمت دوم اکنون روی پرده سینماهای سراسر جهان رفته و در همین ابتدای راه نشان داده که قرار است از قسمت نخست خودش موفق تر باشد. واکنش منتقدین نسبت به این فیلم عالی بوده و نقدهای مثبت فراوانی را دریافت کرده است، و در واقع همه به این نتیجه رسیده است که Deadpool 2 از اولی بهتر است، پس انتظار داریم که طی اکران خودش رکوردهای بسیاری را بشکند. اما اینطور که به نظر می رسد، فاکس قصد دارد قبل از ساختن قسمت سوم، ددپول را در ماجراجویی هایی دیگری قرار دارد؛ پس اجالتا خبری از Deadpool 3 نیست.

طبق حرف های زده شده، ما دفعه بعد وید ویلسون، کابل و دومینو را در Deadpool 3 نخواهیم دید، چون کمپانی فاکس در حال آماده شدن برای شروع تولید فیلم سینمایی X-Force است. ﺩﺭﻭ ﮔﺎﺩﺭﺩ این فیلم را می نویسد و همچنین کسی است که روی صندلی کارگردانی آن خواهد نشست. حال از آنجا که سه فیلم Dark Phoenix (ققنوس سیاه)، New Mutants (ﺟﻬﺶﯾﺎﻓﺘﻪهای جدید) و احتمالا Gambit (گامبیت) قرار است در سال ۲۰۱۹ روی پرده بروند، انتظار داریم که ۲۰۲۰ سال اکران فیلم X-Force باشد. اما فعلا خبری در مورد فیلم های بعد از آن نداریم و نمی دانیم که این شخصیت ها را بعد از نیروی ایکس در چه فیلمی مشاهده خواهیم کرد.

ﺭﺍﯾﺎﻥ ﺭﯾﻨﻮﻟﺪﺯ در مورد قسمت سوم Deadpool گفت که: “برای ددپول ۳، می دانید، این چیز عجیبی است که بگویم اما فکر نمی کنم Deadpool 3 در کار باشد. من فکر می کنم با فیلم X-Force جلو خواهیم رفت…” از طرفی حالا که کابل و دومینو معرفی شده اند، چندان عقلانی نیست که در ادامه کار را فقط با ددپول ادامه دهند — اگر این کار را انجام دهند خیلی عجیب خواهد بود. جاش برولین مدتی قبل در مورد یک قوس چهار فیلمی صحبت کرده بود، پس کاملا واضح است که X-Force به هیچ عنوان پایان بازی نیست.

حال واضح است که فیلم بعدی ددپول، قطعا X-Force خواهد بود، اما باز هم نمی توانیم با قاطعیت در مورد Deadpool 3 صحبت کنیم چون هنوز قرارداد فاکس و دیزنی به امضای نهایی نرسیده و نمی دانیم که در نهایت چه تاثیری بر روی دنیای مردان ایکس خواهد داشت. شاید کلا قسمت سومی در کار نباشد، شاید هم ساخته شود ولی با حال و هوایی متفاوت و دیزنی-پسند!!

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *