به گزارش پردیس گیم، برخی از سازندگان اصلی Nier Automata طی مصاحبه‌ای با مجله هفتگی Famitsu، از احتمال عرضه دنباله این عنوان خبر دادند. این بازی که نتیجه همکاری یوکو تارو و استویدیوی Platinum Games بوده، در نقاط مختلف جهان مورد تحسین قرار گرفت و در عرض یک ماه بیش از 1 میلیون نسخه به فروش رساند.

با توجه به عملکرد خوب Automata، احتمال دارد Square Enix و همچنین یوسوکه سیتو به عنوان تهیه کننده بازی، مشکلی برای بازسازی Nier نداشته باشند. Nier با وجود داشتن یک گیم‌پلی متوسط، به خاطر داستان خود توسط بسیاری تحسین شد.

از عرضه Nier تاکنون 10 سال می‌گذرد بنابراین شاید بهترین زمان برای بازسازی آن باشد. سیتو می‌گوید اگر چنین اتفاقی بیفتد، علاوه بر اینکه یوکو تارو مجددا باز می‌گردد، بلکه ویژگی‌های بیشتری هم به بازی اضافه می‌شود. با این حال، مشخص نیست که Plantinum برای تغییر در مبارزات بازی کمک می‌کند یا خیر.

ساخت دنباله Nier: Automata هم به این موضوع بستگی دارد که کل تیم دوباره در کنار یکدیگر قرار گیرند. با در نظر گرفتن اینکه بسیاری از توسعه‌دهندگان در حال تغییر استودیوی خود هستند و به نقاط مختلف می‌روند (مخصوصا اگر آن فرد یک مترجم باشد)، برگرداندن کل تیم Nier: Automata احتمالا مشکل است.

باید امیدوار بود بازسازی Nier و ادامه Nier: Automata در ادامه ساخته شوند. با توجه به فروش خوب Nier: Automata و اینکه مورد تحسین منتقدان هم قرار گرفت، Square Enix احتمالا آن را فراموش نمی‌کند.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *