پخش سریال Prison Break (فرار از زندان) که مدت‌ها همه منتظر فصل جدید آن بودند، در آمریکا به پایان رسیده اما گویا هنوز داستان این سریال جذاب تلوزیونی به اتمام نرسیده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

مدیر شبکه فاکس، دانا والدن (Dana Walden) اخیراً اعلام کرد که “قطعاً عوامل این سریال دارند به ساخت قسمت‌هایبیشتری فکر می‌کنند” و حالا مدیر برنامه‌های این سریال، دان ویلموت (Vaun Wilmott) اعلام کرده آنها واقعاً به فکر ساخت فصل ششم هستند. او به TVLinee گفت:

از این ۹ قسمت خیلی لذت بردیم. اگر خط داستانی درستی به‌دست آوریم، مطمئنم گروه دوباره دور همجمع می‌شود… و ایده‌هایی دارد به ما تزریق می‌شود.

ویل موت افزود که از دور هم جمع شدن بازیگران و عوامل کار برای فصل ۵ خیلی لذت برده است:

برای من، این تجدید دیدار خیلی رضایت بخش بود. مایکل و لینکولن در پایان قسمت ۴ همدیگر را بغل کردند. سارا زندگی مایکل را در قسمت ۷ نجات داد. بزرگ‌ترین اتفاق قسمت ۹ نقشه بزرگ و نبوغ مایکل بود.

او همچنین درباره مشکلاتی صحبت کرد که باعث شدند این فصل از ۱۰ قسمت به ۹ قسمت کاهش یابد. او این‌گونه توضیح داد:

ما زمان بیشتری به سوکری دادیم یا زمان بیشتری با سارا و مایکل گذراندیم. فیلمنامه برای ۱۰ قسمتنوشته شده بود و ۹ قسمتی شدن آن یک نوع فداکاری بود.

خلق مجدد این سریال انعطاف پذیری لازم را داشت و ما همانند گذشته مورد حمایت قرار گرفتیم. چیزهای مشخصی که مهم نبودند در خط کلی داستان برای فصل جدید بیان نشدند.


بنابراین چه موقع منتظر فرار از زندان جدید باشیم؟ شاید وقتی که پال اسکورینگ (Paul Scheuring) ایده جدیدی داشته باشد.

قبلاً ستاره این سریال، ونت ورث میلر (Wentworth Miller) خودش گفته بود که حس می‌کند داستان بیشتری برای گفتن وجود دارد.

توسط مینو فرجی

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *