احتمال عرضه نسخه طولانی‌تر فیلم Avengers: Infinity War با محوریت گذشته تانوس

اواخر ماه اردیبهشت امسال بود که مارول استودیو تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) را تایید و اعلام کرد. در ابتدا نسخه دیجیتالی در تاریخ ۳۱ جولای امسال (۹ مرداد) روی سرویس‌های دیجیتالی منتشر می‌شود. در ادامه نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K و DVD می‌شود، نیز در تاریخ ۱۴ آگوست امسال (۲۳ مرداد) در فروشگاه‌های مختلف عرضه خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است شاهد عرضه نسخه بلوری و طولانی‌تر فیلم Avengers: Infinity War نیز باشیم. جیم استارلین، خالق شخصیت تانوس، در مصاحبه با وب‌سایت کولایدر فاش کرد که شخصیت تانوس در این فیلم دارای ۳۰ دقیقه صحنه اضافه بوده است.

طبق گفته استارلین، این ۳۰ دقیقه مربوط به گذشته شخصیت تانوس است و برادران روسو تصمیم دارند که این ۳۰ دقیقهرا که به علت طولانی بودن و کاهش سرعت فیلم از نسخه اکران حذف کرده بودند، به نسخه بلوری قسمت سوم فیلم Avengers (انتقام جویان) اضافه کنند. با این حال،‌ او جزئیات بیشتری از این نسخه را به اشتراک نگذاشته و مشخص نیست که این صحنه به‌صورت صحنه‌های حذف شده اضافه خواهد شد یا قرار است شاهد یک نسخه طولانی‌تر از فیلم Avengers: Infinity War باشیم. پس از این مصاحبه، محتویات نسخه خانگی این فیلم در یک فروشگاه آلمانی فاش شد که طبق اطلاعات فاش شده، هیچ اشاره‌ای به نسخه اضافه و طولانی‌تر فیلم یا صحنه‌های گذشته تانوس در نسخه خانگی فیلم Infinity War نشده است.

برادران روسو پیش از این در یک مصاحبه از وجود برنامه برای ساخت گذشته شخصیت تانوس در فیلم Avengers: Infinity War خبر داده بودند، اما این دو برادر گفتند که به علت اینکه این صحنه باعث کاهش سرعت فیلم می‌شد، آن‌ها تصمیم به حذف آن از فیلم گرفتند و بدین ترتیب این صحنه هرگز فیلمبرداری نشده است. با این حال، مارول ممکن است بعدها یک نسخه طولانی‌تر از فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کند یا حتی ممکن است گذشته تانوس به شکل یک فیلم کوتاه مستقل منتشر شود.

فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) که دنباله مستقیم قسمت سوم فیلم Avengers است، در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

تانی کال

برگرفته از Comicbookmovie

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *