احتمال مشخص شدن نام رسمی فیلم John Wick 4 با بازی کیانو ریوز

مراحل فیلم‌برداری فیلم John Wick 4 با بازی کیانو ریوز به‌تازگی به پایان رسیده است و حالا به‌نظر می‌رسد که نام این فیلم اکشن مشخص شده باشد.

از تیرماه امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت چهارم فیلم John Wick رسما آغاز شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که نام رسمی فیلم John Wick 4 مشخص شده باشد. شمیر اندرسون به‌تازگی با انتشار تصاویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم اکشن خبر داده است. در یک تصویر می‌توانیم نام John Wick Chapter 4: Hagakure را مشاهده کنیم که به‌نظر می‌رسد نام رسمی فیلم John Wick 4 باشد.

در تصاویر دیگر اندرسون درکنار کیانو ریوز، دانی ین و چاد استاهلسکی قابل مشاهده است و حتی در یک تصویر می‌توانیم کلاکت فیلم‌برداری فیلم John Wick 4 را مشاهده کنیم. البته تنها در تصویر کیف می‌توان نام John Wick Chapter 4: Hagakure را مشاهده کرد و در دیگر تصاویر نشانه‌ای از این نام دیده نمی‌شود. اندرسون قرار است نقش شخصیتی به‌نام Tracker را در قسمت چهارم فیلم John Wick بازی کند. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

نام هاگاکوره درواقع به کتاب Hagakure یا Hidden by the Leaves or hidden leaves اشاره دارد که این کتاب توسط یک سامورایی به‌نام یاماموتو تسونه‌تومو در قرن ۱۷ میلادی نوشته شده است. این کتاب درواقع یک کتاب راهنمایی عملی و روحانی برای یک جنگجو است و جنبه‌های مختلف زندگی یک سامورایی مثل زندگی، مرگ، وفاداری و ‌آزادی را به تصویر می‌کشید. قسمت سوم فیلم جان ویک Parabellum نام داشت که به زبان لاتین به معنای آماده شدن برای جنگ است و حالا باید دید نام Hagakure در فیلم John Wick 4 دارای کدام جنبه‌های احتمالی نامش خواهد بود.

کیانو ریوز در نقش جان ویک، ایان مک‌شین، لارنس فیشبرن، مارکو زارور، لانس ردیک، رینا ساوایاما، دانی ین، هیروکی سانادا، بیل اسکاشگورد، شمیر اندرسون و اسکات ادکینز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick: Chapter 4 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه قسمت اول فیلم جان ویک، چاد استاهلسکی برای کارگردانی فیلم John Wick 4 بازگشته است. همچنین شی هیتن و مایکل فینچ وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید این فیلم اکشن را بر عهده داشته‌اند.

فیلم John Wick: Chapter 4 قرار است در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) روی پرده برود. مراحل فیلم‌برداری فیلم John Wick 4 در کشورهای مختلفی از جمله فرانسه، آلمان و ژاپن انجام شده است. علاوه‌براین، فیلم John Wick 5 نیز در دست ساخت است که گفته می‌شود مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت چهارم و پنجم به‌صورت پشت سرهم انجام خواهد شد.
تانی کال

زومجی

  • بیل اسکاشگورد

    «بیل اسکاشگورد» به فیلم John Wick 4 پیوست

    «بیل اسکاشگورد» به فیلم John Wick 4 پیوست در چهارمین «جان ویک» (John Wick 4) «کیانو ریوز» …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *