احتمال معرفی بلک ادم با بازی دواین جانسون در Suicide Squad 2

طبق تازه ترین گزارش های منتشر شده، این امکان وجود دارد که در فیلم سینمایی Suicide Squad 2 (جوخه انتحار ۲) شاهد حضور شخصیت بلک ادم با نقش آفرینی دواین جانسون باشیم. در اولین قدم های خلق یک دنیای سینمایی اشتراکی برای شخصیت های ﺩﯼﺳﯽ توسط کمپانی وارنر بروس بود که این استودیو با ستاره درخشان هالیودد، دواین ‘د راک’ جانسون قرارداد بست تا با شخصیت بلک ادم در فیلم سینمایی Shazam ظاهر شود، اگر به یاد داشته باشید. اما بعد از آن مدتی برنامه ها تغییر کردند، مخصوصا زمانی که کارگردان فیلم سینمایی Shazam با نقش آفرینی ﺯﮐﺮﯼ ﻟﯽﻭﺍﯼ مشخص شد و استودیو تایید کرد که بلک ادم در این فیلم حضور نخواهد داشت.

بعد از این قضیه، قرار شد کـه بلک ادم صاحب فیلم انفرادی خودش شود و بواسطه همین فیلم پا به ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺳﯿﻨﻤﺎﯾﯽ ﺩﯼﺳﯽ (معروف به DCEU) بگذارد، اما چندی پیش هنری کویل بازیگر نقش سوپرمن در دو فیلم Man of Steel و Batman V Superman (بتمن در مقابل سوپرمن) اشاره کرد که بلک ادم ممکن است در فیلم Man of Steel 2 (مرد پولادین ۲) با سوپرمن ملاقات داشته باشد و به طور رسمی معرفی شود. اما حالا چیز متفاوتی را می شنویم؛ گفته شده که اولین حضور این شخصیت ممکن است در فیلم Suicide Squad 2 باشد.

طبق تازه ترین گزارش منتشر شده از سوی The Wrap وارنر بروس قصد دارد شخصیت بلک ادم با نقش آفرینی راک را در فیلم Suicide Squad 2 معرفی کند. این گزارش می گوید این بار بچه های جوخه خودکشی وظیفه دارند که یک سلاح کشتار جمعی را ردیابی کنند، این سلاح در واقع خود بلک ادم است. به عبارتی این شخصیت که یکی از بزرگترین دشمنان شزم در دنیای کتاب های مصور است، می تواند بخش مهمی از قسمت بعدی فیلم Suicide Squad باشد – البته مهم نه پررنگ.

راک در اردیبهشت ماه در مصاحبه با Fandango گفته بود که: “ما یک سورپرایز واقعا باحال برای بلک ادم داریم که من نمی توانم فاش کنم، در رابطه با جایی که ما شاهد معرفی بلک ادم خواهیم بود… ” همانطور که احتمالا خودتان خبر دارید فیلم Suicide Squad 2 قرار است در اکتبر ۲۰۱۸ وارد فاز تولید شود، اما برنامه کاری شلوغ جانسون طی آن زمان ممکن است از به حقیقت پیوستن برنامه معرفی او جلوگیری کند یا حداقل کمی دردسر آفرین باشد. چون او باید در فصل پنجم سریال Ballers (ﻓﻮﺗﺒﺎﻟﯿﺴﺖﻫﺎ) شبکه HBO بازی کند، جلوی دوربین فیلم Jungle Cruise کمپانی دیزنی برود و در ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ Fast and Furious (سریع و خشمگین) با جیسون استاتهام همبازی شود.

از طرفی طبق این گزارش شخصیت بلک ادم قرار نیست نقش پررنگی در Suicide Squad 2 داشته باشد، بنابراین اختلالی در برنامه کاری شلوغ او ایجاد نخواهد کرد و کار نهایتا با چند جلسه ﻓﯿﻠﻢبرداری انجام خواهد شد. در این میان بد نیست بدانید که جانسون در سریال ۲۰۰۸ برای ایفای نقش بلک ادم با وارنر بروس وارد مذاکره شد و قرارداد بست، اما با گذشت نزدیک به یک دهه هنوز او را روی پرده مشاهده نکرده ایم. اما ممکن است Suicide Squad 2 راهی برای معرفی او باشد، این فیلم توسط ﮔﺎﻭﯾﻦ ﺍﻭﮐﺎﻧﺮ نوشته می شود و شاید هم خودش روی صندلی کارگردانی آن بنشیند. قسمت اول Suicide Squad تابستان سال گذشته پا به گیشه گذاشت و در باکس آفیس جهانی ۷۵۰ میلیون دلار فروخت، این فیلم با بودجه ۱۷۵ میلیون دلـاری ساخته شده بود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *