احتمال همکاری «استیون اسپیلبرگ» و «لئوناردو دی‌کاپریو» در یک فیلم تاریخی

«استیون اسپیلبرگ» و «لئوناردو دی‌کاپریو» که آخرین بار در سال ۲۰۰۲ در فیلم «اگر می‌توانی مرا بگیر» با هم همکاری کرده‌اند، برای مشارکت در تولید فیلمی براساس زندگی‌نامه «یولیسیز سایمون گرنت» درحال رایزنی هستند.

فیلمنامه این پروژه توسط «دیوی جیمز گری» نویسنده «رابین هود» به نگارش در آمده و دی‌کاپریو و «جنیفر دیویسون» تهیه کنندگی آن را برعهده خواهند داشت. «یولیسیز سایمون گرنت» هجدهمین رئیس جمهور آمریکا و سربازان حزب جمهوری‌خواه در جنگ داخلی آمریکا بود.

هنوز مشخص نیست این فیلم در چه مقطعی از برنامه فشرده اسپیلبرگ ساخته می‌شود. اسپیلبرگ در حال حاضر بر روی قسمت پنجم «ایندیانا جونز» کار می‌کند، پروژه‌ای که فیلمبرداری آن از سال آینده کلید می‌خورد. بازسازی «داستان وست‌ ساید» هم اثر بعدی اسپیلبرگ است که مراحل پیش‌تولید را طی می‌کند.

اخیراً نیز اعلام شد که وی اولین فیلم ابرقهرمانی خودش را برای دی‌سی خواهد ساخت، فیلمی تحت عنوان «بلک‌هاک» (Blackhawk) در مورد زندگی ابرقهرمانی به همین نام در دوران جنگ جهانی دوم.

دی‌کاپریو به زودی در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» برای «کوئنتین تارانتینو» جلوی دوربین می‌رود و در چندین فیلم دیگر باید نقش افراد مشهور تاریخ را بازی کند. «لئوناردو دا وینچی» استودیوی پارامونت و زندگی‌نامه «تدی روزولت» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» از جمله این آثار هستند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *