احتمال پخش سریال The Last of Us در آینده نزدیک

گابریل لونا اخیراً در گفت‌وگو با کامیک‌بوک اظهار داشت که سریال The Last of Us شبکه‌ی HBO «به‌زودی زود» پخش خواهد شد.

سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) فعلاً مراحل فیلم‌برداری را پشت سر می‌گذارد و جزئیات بیشتری از زمان انتشارش در دست نیست. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که گابریل لونا، بازیگر نقش تامی با اشاره به تاریخ پخش قریب‌الوقوع این اقتباس تلویزیونی هیجان طرفداران را افزایش داده است. گابریل لونا اخیراً در گفت‌وگو با رسانه‌ی کامیک‌بوک به این موضوع پرداخت که کار فیلم‌برداری این اقتباس مورد انتظار برای او چگونه پیش می‌رود:

«تمرکز اصلی من فعلاً روی سریال The Last of Us معطوف شده است. بسیار هیجان‌زده‌ام که کارم در فصل اول را به پایان برسانم و تا آن زمان، ماجراجویی بسیار جذابی در آنجا خواهیم داشت. بسیار مشتاقم که فارغ از زمان انتشار این اثر، همه فرصتی برای تماشای آن داشته باشند.» این هنرپیشه‌ی آمریکایی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: «من در بخش برنامه‌ریزی نیستم، اما پخش سریال به‌زودی زود اتفاق می‌افتد.»

پیش از این نیز کانتمیر بالاگوف، کارگردان فیلم‌های Closeness (نزدیکی) و Beanpole (قد دراز)، در بیوگرافی اینستاگرام خود سال ۲۰۲۲ را برای پخش سریال The Last of Us درج کرده بود. باتوجه‌به اینکه فیلم‌برداری این اقتباس تلویزیونی کماکان ادامه دارد و انتظار نمی‌رود که به این زودی‌ها به پایان برسد، انتظار ۱۲ ماهه برای نمایش آن نیز چندان دور از ذهن نخواهد بود، اما صحبت‌های اخیر گابریل لونا باعث شد که به پخش اثر در آینده‌ی نزدیک امیدوار شویم.

اولین تصویر رسمی سریال The Last of Us

شبکه‌ی HBO اخیراً بازیگر جدیدی را برای ایفای یک نقش نامعلوم به فهرست بازیگران سریال The Last of Us اضافه کرد که ظاهراً نقش هیچ یک از کاراکترهای مطرح بازی‌های ویدیویی مجموعه را بازی نمی‌کند. این موضوع احتمالاً به این معنا است که در سریال لست آو آس شاهد صحنه‌های بیشتری از روز شیوع بیماری نسبت‌به بازی‌ها خواهیم بود. البته کریگ مازن نیز در گذشته از وجود کاراکترها و رویدادهایی در اقتباس تلویزیونی The Last of Us خبر داده بود که جایی در بازی‌های مجموعه‌ی لست آو آس نداشتند. درحال‌حاضر معلوم نیست که چه مقدار از داستان The Last of Us در فصل اول بازگو خواهد شد، اما می‌توان انتظار داشت که وقایع نخستین بازی مجموعه در فصل اول سریال به نمایش گذاشته شود و فصل احتمالی بعدی به‌سراغ ماجراهای بازی The Last of Us Part 2 برود.

باعنایت‌به اینکه داستان سریال The Last of Us در اپیزودهایی یک ساعته روایت می‌شود، طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که نخستین فصل آن چیزی در حدود ۱۰ ساعت به‌طول بیانجامد. این سریال با اقتباس از مجموعه بازی‌های تحسین‌شده‌ای با همین نام ساخته می‌شود که در آن یک ویروس مهلک باعث نابودی تمدن بشری می‌شود و تنها دختری قادر به نجات آن است. در خلاصه‌ی داستان اقتباس تلویزیونی The Last of Us می‌خوانیم: «داستان سریال ۲۰ سال پس از نابودی تمدن نوین رخ می‌دهد. جوئل، یک بازمانده‌ی سرسخت برای خارج کردن دختری ۱۴ ساله با نام الی از یک منطقه‌ی قرنطینه‌ی آزاردهنده استخدام می‌شود. آنچه در وادی امر به یک کار ساده شباهت دارد، خیلی زود به سفری خشونت‌آمیز تبدیل می‌شود و آن‌ها باید سراسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای بقا به یکدیگر تکیه کنند.»

پدرو پاسکال، بازیگر سریال The Mandalorian (مندلورین) و بلا رمزی، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) نقش جوئل و الی را در سریال The Last of Us بازی می‌کنند. افزون‌بر این، گابریل لونا، بازیگر فیلم Terminator: Dark Fate (نابودگر: سرنوشت تاریک) در نقش تامی، مرل دندریج، صداپیشه‌ی بازی‌های The Last of Us در نقش مارلین و نیکو پارکر، بازیگر سریال The Third Day (روز سوم) در نقش سارا ظاهر می‌شوند. نیل دراکمن، کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا ژبانیچ نیز سکان هدایت قسمت‌های مختلف سریال لست آو آس را در دست خواهند داشت و گوستاوو سانتائولایا،آهنگساز مجموعه برای ساخت موسیقی متن سریال باز خواهد گشت.

نیل دراکمن و کریگ مازن وظیفه‌ی نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی این اقتباس تلویزیونی را برعهده دارند و بخش تلویزیونی شرکت سونی پیکچرز، شرکت پلی‌استیشن پروداکشن، شرکت ورد گیمز، شرکت مایتی مینت و استودیوی ناتی داگ در تولید آن دخیل خواهند بود. کارولین استراوس، ایوان ولز، اسد قزلباش، کارتر سوان و رُز لام نیز در مقام تهیه‌کننده‌ی اجرایی در پروژه حضور دارند. انتظار می‌رود که کار تولید سریال The Last of Us در ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد-تیر ۱۴۰۱) به پایان برسد. مدتی قبل تصاویری از پشت صحنه‌ی سریال لست آو آس به بیرون درز کرد که دید بهتری از ظاهر پدرو پاسکال در نقش جوئل را ارائه می‌داد. با فاصله‌ی کوتاهی نیز بلا رمزی در مصاحبه‌ای از شباهت‌های زیاد سریال با بازی‌های مجموعه سخن به میان آورد و حضور در صحنه‌های سریال را مشابه ورود به دنیای بازی توصیف کرد.

تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *