به نظر می‌رسد پخش فصل هفتم سریال Game Of Thrones از ماه جولای ۲۰۱۷ (تیر-مرداد ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد. علاوه بر این، ویدیو تبلیغاتی جدیدی از این سریال منتشر شده است.

فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game Of Thrones) کمی دیرتر از حد معمول به روی آنتن خواهد رفت. این سریال قرار است به جای پخش در ماه آوریل، در طول تابستان سال ۲۰۱۷ میلادی از شبکه HBO پخش شود. با این حال، این شبکه تاکنون تاریخی رسمی برای شروع پخش فصل هفتم سریال Game Of Thrones اعلام نکرده است. حال لیام کانینگهام، بازیگر نقش سر داوس سیورث در سریال Game Of Thrones، از احتمال بازگشت این سریال در ماه جولای ۲۰۱۷ (تیر-مرداد ۱۳۹۶) خبر داده است. او به روزنامه ایندیپندنت گفت:

من افراد زیادی را در سراسر جهان دیده‌ام که به دلیل پخش نشدن فصل هفتم سریال Game Of Thrones در ماه آوریل، بسیار ناراحت هستند. در حال حاضر من فکر می‌کنم که فصل هفتم این سریال قرار است در ماه جولای پخش شود.

پیش از این، HBO اعلام کرده بود که پخش فصل هفتم سریال Game of Thrones از تابستان سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد، اما این برای اولین بار است که از ماه جولای، به عنوان تاریخ احتمالی شروع پخش فصل هفتم این سریال نام برده می‌شود. کانینگهام همچنین تایید کرد که برنامه ویژه‌ای برای پخش قسمت اول فصل هفتم سریال Game Of Thrones تدارک دیده شده است و اضافه کرد که فصل هفتم این سریال در هفت قسمت تولید و منتشر خواهد شد. او همچنین تایید کرد که فیلمبرداری و تولید فصل هشتم سریال Game Of Thrones از ماه سپتامبر ۲۰۱۷ (شهریور-مهر ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد. او در ادامه گفت:

امسال برنامه ویژه‌ای برای قسمت اول فصل هفتم این سریال در نظر گرفته شده است. اما خبر بد این است این فصل تنها هفت قسمت خواهد بود و تا آنجایی که من می‌دانم فیلمبرداری فصل پایانی از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد.

liam cunningham game of thrones

همچنین شبکه HBO ویدیو تبلیغاتی جدیدی از فصل هفتم سریال Game Of Thrones منتشر کرده است. با این حال، این ویدیو هنوز به صورت آنلاین پخش نشده و تنها در میان برنامه‌های این شبکه محبوب پخش شده است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود SD360p | دانلود HD720p

ماه گذشته، امیلیا کلارک، بازیگر نقش دنریس تارگرین در سریال Game Of Thrones، گفت که فصل هفتم این سریال شما را شگفت زده خواهد کرد. در اواخر تابستان امسال، دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، سازندگان سریال Game of Thrones، اعلام کردند که پس از ساخت و پخش فصل هشتم این سریال، از این مجموعه خداحافظی خواهند کرد و بر روی نسخه فرعی و پیش درآمد این سریال کار نخواهند کرد. با این حال، کیسی بلویز، رئیس شبکه HBO، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که احتمال ساخت نسخه پیش‌ درآمد برای سریال Game of Thrones همچنان وجود دارد.

Zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *