احتمال پیوستن «پریانکا چوپرا» به «دنیای سینمایی مارول»

فصل اول «دنیای سینمایی» مارول به زودی با عرضه‌ی «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) به پایان می‌رسد تا احتمالاً «مرد آهنی» و «کاپیتان آمریکا» با این چندگانه وداع کنند. مارول در فاز بعدی این دنیای سینمایی باید سکان هدایت را از «کریس اوانز» و «رابرت داونی جونیور» بگیرد و آن را تا چند سال آینده به ستارگانی جدید بسپارد. «بری لارسن» و «چادویک بوزمن» از چهره‌های جدید چندگانه‌‌اند، اما بدون تردید چند بازیگر دیگر هم معرفی خواهند شد.

در صورتی که مارول بخواهد با فیلم‌هایش مخاطبین سراسر جهان را جذب کند، منطقی به نظر می‌رسد که استودیو با ستارگان دیگر نقاط جهان هم وارد مذاکره شود. یکی از این افراد «پریانکا چوپرا» است که ظاهراً مارول از هم اکنون به دنبال دادن یکی از نقش‌ها به او باشد.

«جو روسو» که به همراه «آنتونی روسو» فیلم‌های «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» و «انتقام‌جویان: آخر بازی» را کارگردانی کرده اخیراً برای بازاریابی فیلم «آخر بازی» به هندوستان سفر کرده است. روسو پس از گفتگو در مورد اهمیت بازار هند برای مارول از احتمال همکاری با چوپرا که یکی از محبوب‌ترین بازیگران این کشور است گفت.

روسو در مصاحبه با «هندوستان تایمز» می‌گوید: «خیلی دوست دارم با پریانکا همکاری کنم. لبخند من از این جهت است که در واقع احتمال دارد ما با او در مورد یک پروژه‌ مذاکره کنیم. در حال حاضر نمی‌توانم بگویم چه پروژه‌ای.»

با توجه به اینکه به ندرت اطلاعاتی از آینده‌ی «دنیای سینمایی مارول» منتشر می‌شود، این پروژه هر چیزی می‌تواند باشد و حتی این احتمال وجود دارد که مذاکره با چوپرا ارتباطی با مارول نداشته باشد زیرا او و آنتونی پروژه‌های زیادی در دست ساخت دارند و اخیراً استودیوی فیلمسازی خودشان را هم راه‌اندازی کرده‌اند.

«انتقام‌جویان: آخر بازی» ۴ اردبیهشت ماه در کشور چین و دو روز بعد در آمریکا و سایر نقاط دنیا اکران می‌شود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *