احتمال پیوستن کیت مک‌کینون به فیلم دنی بویل

پایگاه خبری ورایتی (Variety) گزارش کرده است، کیت مک‌کینون (Kate McKinnon) که سابقه حضور در برنامهSaturday Night Live «پخش زنده شنبه شب» را داشته است، در حال مذاکره برای ایفای نقش در فیلم کمدی بدون عنوانی است که قرار است تا توسط دنی بویل (Danny Boyle) کارگردانی شود. نویسنده‌ی این فیلم ریچارد کرتیس (Richard Curtis) است و این فیلم قرار است تا توسط دو کمپانی یونیورسال (Universal) و ورکینگ تایتل (Workings Title) ساخته شود.

اگر این مذاکرات به‌خوبی پیش برود و در نهایت قراردادی برای ایفای نقش با مک‌کینون بسته شود، او به لیلی جیمز (Lily James) و هیمش پاتل (Himesh Patel) ملحق خواهد شد که براساس اعلام‌های قبلی، قرار است تا در این فیلم ایفای نقش کنند. با وجود اینکه عوامل سازنده‌ی این فیلم، اطلاعات مربوط به این پروژه را مخفی نگه می‌دارند، ما می‌دانیم که این فیلم زمینه‌ی موسیقی دارد و اتفاقات آن در دهه‌ی ۱۹۶۰ و یا دهه‌ی ۱۹۷۰ رخ می‌دهد.

تیم بوان (Tim Bevan) و اریک فلنر (Eric Fellner) تهیه‌کنندگی این فیلم را از طرف کمپانی ورکینگ تایتل برعهده گرفتند و همراه با مت ویلکینسون (Matt Wilkinson) و برنی بیلو (Bernie Bellew)، تیم تهیه‌کنندگان این فیلم را تشکیل می‌دهند. نیک انجل (Nick Angel و لی برازیر (Lee Brazier) تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند. همچنین اریک بایرس (Erik Baiers) از طرف کمپانی یونیورسال بر این فیلم نظارت دارد.

مک‌کینون از زمان ایفای نقش در پروژه‌ی بازسازی عنوان Ghostbusters «شکارچیان روح» که توسط کمپانی سونی اجرا شد، پیشنهادات بسیار زیادی را دریافت کند، مخصوصا اکنون که برنامه‌ی Saturday Night Live نیز متوقف شده است. همچنین این بازیگر اخیرا در فیلم The Spy Who Dumped Me ایفای نقش کرد که قرار است تا در تاریخ ۳ آگوست سال ۲۰۱۸ منتشر شود.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

سینماگیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *