احتمال پیوستن یکی از کارگردانان فیلم Blade Runner 2049 به جنگ ستارگان

کارگردان هنری فیلم Blade Runner: 2049، پل اینگلیس (Paul Inglis) برای کارگردانی فیلم Star Wars: Episode IX در اختیار گرفته شد. سری آخر سه‌گانه‌ای که دیزی رایدلی (Daisy Ridley) در نقش ری، جان بویگا (John Boyega) در نقش فین، اسکار اسحاق (Oscar Issac) در نقش پو دامرون و آدام درایور (Adam Driver) در نقش کایلو رن ظاهر می‌شوند و کار سختی برای به اتمام رساندن این سه‌گانه مورد انتظار دارند.

تاکنون همه چیز در قسمت آخر این سه‌گانه خوب به نظر می‌رسد. جی. جی. ابرامز (J. J. Abrams) برای کارگردانی این سری برگشته و نیل اسکنلان (Neal Scanlan) طراح خلاق فیلم Last Jedi نیز به این مجموعه باز خواهد گشت. با اینکه این فیلم کار زیادی پیش رو دارد، دیزنی و لوکاس‌فیلم همه چیز را مخفی نگه داشته‌اند. هرچند این باعث بازداشتن طرفداران از حدس زدن درباره آخر فیلم نشده و این اطلاعات جدید نشان دهنده مسیر قسمت نهم جنگ ستارگان است.

طبق خبر منتشر شده از سوی پایگاه خبری Omega Underground، پل اینگلیس کارگردان هنری اصلی فیلم است. کارهای قبلی او عبارتند از: Skyfall, Blade Runner 2049, Mission: Impossible, Rogue Nation, Children Of Men, Prometheus و Game Of Thrones. فیلم Blade Runner 2049 نامزد دریافت جایزه اسکار در بخش‌ فیلم‌برداری شد و اینگلیس به علمی تخیلی بودن فیلم کمک بزرگی کرده است. این مسئله در کنار حق تصدی او در سریال بازی تاج و تخت، کار او در این فیلم را جالب می‌کند. Omega Underground با توجه به تجربه اینگلیس در سریال بازی تاج و تخت، به فرضیه سازی ادامه داده و او را برای معرفی مجدد شوالیه رن بسیار مناسب دانسته است.

اینگلیس تنها عضو Blade Runner 2049 نیست که وارد این فرنچایز دوست داشتنی شده است. طراح لباس این فیلم، مایکل کاپلان (Michael Kaplan) لباس‌های قسمت نهم جنگ ستارگان را طراحی خواهد کرد. سایت Omega Underground تصور می‌کند این اتفاق ممکن است عمدی باشد. تجربه‌ی اینگلیس در بازی تاج و تخت راه خوبی برای مرتبط ساختن قسمت نهم جنگ ستارگان به سری فیلم‌های آتی جنگ ستارگان به کارگردانی دیوید بنیوف (David Benioff) و دی. بی. ویس (D. B. Weiss) است.

هنوز چیزی در این‌باره تایید نشده و ارتباط میان قسمت نهم جنگ ستارگان، اینگلیس و بنیوف و ویس فقط یک حدس است. اینگلیس به ساخت قسمت نهم کمک می‌کند. با اینکه Star Wars: The Last Jedi بسیار دوست‌داشتنی بود، این فیلم از نظر مقبول واقع شدن توسط طرفداران جنجال زیادی به پا کرد.

انتخاب اینگلیس بعد از دیدن جلوه‌های بی‌نظیر فیلم Blade Runner 2049، حرکت هوشمندانه‌ای بود. جلوه‌های بصری فوق‌العاده فیلم نشان از اتمام خوب سه‌گانه دارد. تجربه حضور اینگلیس در سریال بازی تاج و تخت نیز تضمین فیلم بی‌نظیری است. با این حال، طرفداران به حدس زدن درباره اکران فیلم ادامه می‌دهند.

تانی کال

برگرفته از Screenrant

سینماگینفا

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *