احتمال «کریستن ویگ» در «واندر وومن 2»

دنیای سینمایی دی‌سی این روزها به ‌هیچ وجه حال و روز خوبی ندارد و با چالش‌ها و مسائل مخلتفی دست به گریبان است. «لیگ عدالت» آخرین فیلم پرخرج این دنیا بود که یک شکست هنری و تجاری بزرگ برای سازندگان به بار آورد. «جاس ویدون» هم به تازگی از کارگردانی «بت‌گرل» که البته به صورت جداگانه روایت می‌شود انصراف داده، اما امیدهای برادران وارنر هنوز با «واندر وومن» زنده است. قسمت دوم این فیلم در اقدامی پیش‌بینی نشده ممکن است «کریستن ویگ» را برای بازی در نقش یک شخصیت شرور به خدمت بگیرد.

ستاره فیلم «ساق‌دوش‌ها» (Bridesmaids) با بردادران وارنر وارد مذاکره شده تا نقش شخصیتی به نام «چیتا» را بازی کند که در کتاب‌های کامیک دی‌سی یکی از دشمنان اصلی «زن شگفت‌انگیز» بوده و در روایت مدرن آن موجودی نیمه زن و نیمه گربه است.

داستان قسمت دوم فیلم طبق اعلام قبلی در دهه 1980 میلادی و در سال‌های جنگ سرد اتفاق می‌افتد و از آنجا که فیلمبرداری آن به زودی باید کلید بخورد این خبر باید در هفته‌های آینده تأیید شود. «پتی جنکینز» برای کارگردانی و «گال گادوت» برای بازی در نقش پرنسس دایانا باز خواهند گشت.

فیلم «واندر وومن» در تابستان سال 2017 روی پرده رفت و در آمریکای شمالی 412 میلیون دلار و در سراسر دنیا 829 میلیون دلار فروخت و سومین فیلم پرفروش سال شد. «واندر وومن 2» برای اکران در تاریخ 1 نوامبر سال 2019 در نظر گرفته شده و پس از اکران «آکوامن» در اواخر سال 2018 و «شزم» در بهار 2019 روی پرده می‌رود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *