اخبار جدید از فیلم اصغر فرهادی

آگوستین آلمادوار برادر پدرو آلمادوار در جشنواره سویل، درباره جدایی از اصغر فرهادی در روند تولید «همه می دانند» سخن گفت.

 به نقل از کادناسر، در جشنواره سویل اسپانیا که اکنون در حال برگزاری است، آگوستین آلمادوار برادر پدرو آلمادوار کارگردان مشهور، جدایی از اصغر فرهادی برای تولید فیلم جدیدش را تایید کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چطور شد آلمادوارها از تهیه‌کنندگی فیلم جدید فرهادی دست کشیدند، گفت:

خیلی متاسفیم که با فرهادی کارمان پیش نرفت اما به عنوان تهیه‌کننده او، همدیگر را درک نمی‌کردیم و برای همین پیش از این که به یک مشکل جدی بدل شود و پیش از این که کار شروع شود، ترجیح دادیم  از این کار دست بکشیم.

وی افزود:

ما خوشحالیم که این فیلم در حال فیلمبرداری در اسپانیا است و ما حتما به تماشای آن خواهیم رفت.

این تهیه‌کننده در این مصاحبه درباره انتخاب فیلم «زاما» ساخته لوکرسیا مارتل به عنوان فیلم نماینده آرژانتین در اسکار نیز سخن گفت و گفت به نظرم باید سیستم انتخاب فیلم برای اسکار در اسپانیا تغییر کند.

وی درباره پدیده وایسنتین نیز اظهار تاسف کرد و گفت نگران است که بگوید در اسپانیا نیز می‌تواند چنین مشکلی وجود داشته باشد.

در فیلم جدید فرهادی پنه لوپه کروز و همسرش خاویر باردم بازی می‌کنند. در حالی که قرار بود فیلمبرداری این فیلم در ماه سپتامبر در اسپانیا شروع شود، اواخر شهریور پیش تولید آن شروع شد.

قرار بود تولید فیلم را پدرو و آگوستین آلمادوار در شرکت‌شان ال دسئو تولید ‌کنند و فیلم توسط «ممنتو» فروخته ‌شود.

با انتشار این خبر روابط عمومی فیلم «همه می‌دانند» در باره خبر همکاری نکردن آلمادوار در تهیه این فیلم این توضیح را ارایه کرد:

«تصمیم به عدم همکاری با کمپانی برادران المادوار در تهیه فیلم «همه می‌دانند» پیش از شروع پیش تولید فیلم و در ماه  مِی (اردیبهشت ماه) توسط تهیه‌کننده فرانسوی گرفته شد.

علت این تصمیم عدم تفاهم این دو کمپانی  در برآورد بودجه تهیه فیلم بوده است. به همین دلیل عدم توافق برای آغاز پروژه قبل از پیش تولید  اتخاذ  و  پروژه با یک کمپانی اسپانیایی دیگر به عنوان تهیه کننده اسپانیایی وارد مرحله پیش تولید شده است.

فیلمبرداری «همه می‌دانند» ۴ هفته دیگر به پایان می‌رسد.»

تانی کال

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *