خانه ورزش اخبار ورزش اختصاصی/ مجتبی جباری: استقلال از بختهای قهرمانی لیگ برتر امسال است/ مهدی قائدی با جسارت بازی می کند

اختصاصی/ مجتبی جباری: استقلال از بختهای قهرمانی لیگ برتر امسال است/ مهدی قائدی با جسارت بازی می کند

0

مجتبی جباری شماره هشت محبوب آبی ها در گفت و گو با سایت نود از احساسش پس از حضور در ورزشگاه آزادی و بازی کردن پس از چهار سال برای استقلال می گوید. او حتی به قهرمانی استقلال خیلی هم امیدوار است.

گفت و گوی سایت نود با جباری را بخوانید:

 

هواداران دیروز روی سکوها برایت سنگ تمام گذاشتند…

خیلی ممنونم از هواداران استقلال، من مدیون آنها هستم. هر چه دارم از هواداران است. جای خوشحالی داشت که بعد از سالها دوباره برای استقلال در ورزشگاه آزادی بازی کردم.

 

چنین فضایی را در زمان حضور فرهاد مجیدی در استقلال شاهد بوده ایم. در زمان تعویض، در زمان حضور و حتی پنج شش دقیقه پس از حضور در زمین هم هواداران استقلال برایت سنگ تمام گذاشتند…

نمی دانم چطور باید از هواداران تشکر کنم. خدا را شکر می کنم که چنین جایگاهی بین مردم و تماشاگران استقلال دارم. این مساله مسئولیت من را خییلی سنگین می کند و هواداران مطمئن باشند که همه سعی ام را می کنم که بتوانم بازیهای خوبی برای تیم انجام بدهم. تیم جوان است و تازه دو بازی گذشته و روز به روز استقلال بهتر می شود و من به هواداران قول می دهم که امسال استقلال خوبی را ببینند.

 

مجتبی جباری بازیکن با تجربه ای در فوتبال ایران است و خیلی خوب فضای فوتبال را می شناسد. تو همیشه رک و پوست کنده و صریح صحبت کرده ای، استقلالی که در حال حاضر در آن هستی، چقدر شانس قهرمانی دارد؟

خیلی زیاد، من به تیم استقلال این فصل خیلی امیدوارم. استقلال یکی از بختهای قهرمانی امسال است. تیم را از زمان حضور دوباره ام در استقلال و در بدنسازی و در دیدارهای دوستانه و اردوها استقلال را دیده ام. نتایج دو هفته اخیر به این دلیل بوده که فشار تماشاگران و حساسیت ها روی بازیکنان جوان اثر گذاشته تا آنها نتوانند انتظارات را برآورده کنند. به نظرم استقلال در بازی دیروز مقابل استقلال خوزستان بسیار خوب ظاهر شد و در هفته های آینده استقلالی را خواهید دید که می برد و مدعی است.

 

نظرت درباره بازی مهدی قائدی چیست؟ بازی او مورد توجه خیلی ها قرار گرفته است…

مهدی بازیکن خوب و شجاع و نترسی است و با توجه به سنی کمی که دارد اما جسارت زیادی دارد و با همین جسارت بازی می کند. البته جوانهای دیگری را هم مثل قائدی در تیم داریم و در بازیهای آینده از آنها رونمایی می شود.

 

چهار سال پیش که در استقلال بازی می کردی، کشیدن سیگار در ورزشگاه آزادی ممنوع نبود و حالا دیروز کشیدن سیگار ممنوع بود. البته یک سری از تماشاگران توانسته بودند، با خودشان سیگار داخل ورزشگاه بیاورند ومصرف کنند.

تصمیم ممنوعیت سیگار کشیدن در ورزشگاه کار خوبی است و امیدوارم که در محیط های ورزشی دخانیات مصرف نشود.

برنامه نود

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *