ادامه مذاکرات Disney با Fox بر سر بخش فیلم و سریال

همین چند وقت پیش بود که مشخص شد کمپانی Disney درگیر مذاکراتی جدی برای خریدن بخش هایی از کمپانی ۲۱th Century Fox است،که البته بعد از چند هفته این قرارداد لغو شد.حالا اما به نظر می رسد که با منتشر شدن این خبر در جهان،بعضی کمپانی های دیگر هم سعی بر داشتن نقشی در این خرید و فروش دارند،و بنابراین Disney نیز بار دیگر در سدد به دست آوردن بخشی از این کمپانی عظیم می باشد.
به گزارش آریا فیلم ، این قرارداد حول تصاحب استودیو ی فیلم و سریال سازی کمپانی Twentieth Century Fox(یا به اختصارTCF)، علاوه بر ۳۹% از سهام شبکه ی انگلیسی Sky ، سهام های بین المللی و همچنین ۳۰ درصد از سهام سرویس پخش Hulu می باشد.کمپانی های متعدد دیگری نیز از آن زمان به این رقابت پیوسته اند،از جمله Comcast ، بخش سرگرمی Sony و نیز Verizon Communications.گرچه مکان دقیق ۲ کمپانی اخیر نامبرده در این رقابت مشخص نیست،اما به نظر می رسد که Disney و Comcast ،مذاکرات جدی ای را آغاز کرده اند.
دلیل اینکه خوره های فیلم همیشه در حال صحبت کردن از مزیت این قضیه اند،این است که TFC حق پخش تعدادی از فیلم های بزرگ کمیک،از جمله XMen ، چهار شگفت انگیز و Deadpool را در اختیار دارد،و این قضیه دلیل عدم حضور شخصیت های این فیلم ها در دنیای سینمایی مارول(که شامل Avengers می شود) است،که البته در صورت موفقیت Disney در این توافق، این امکان فراهم می شود.تصور کنید Wolverine و X-Men کنار(یا حتی در برابر!) انتقامجویان بجنگند.
مانند بسیاری از شما ، ما هم از شنیدن ایده ی باز شدن پای چنین ابرقهرمانانی به دنیای سینمایی مارول(MCU) هیجان زده ایم.درست مانند زمانی که Spiderman وارد ماجرا شد،این موضوع هم بسیار هیجان انگیز خواهد بود. تصور کنید با آمدن تمام جوخه ی X-Men به این دنیا چه اتفاقاتی خواهد افتاد ! اگر این معامله انجام شود،به این زودی ها شاهد چنین کراس اوورهایی نخواهیم بود،چرا که جزئیات چنین قراردادی هنوز کار دارد تا تکمیل شود.این بدین معنی است که فیلم هایی چون X-Men:DARK PHOENIX و Deadpool 2به احتمال زیاد طبق نقشه ی قبلی اجرا می شوند،اما فیلمهای آینده ی مارول به احتمال زیاد شاهد چنین کراس اوورهایی خواهند بود.

تانی کال

آریافیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *