ادای احترام کوین فایگی به استن لی با انتشار متنی احساسی

بی‌شک مرگ استن لی را می‌توان یکی از تراژیک‌ترین و متاثر‌ کننده‌ترین تحولات چند سال اخیر دانست. درگذشت او باعث سوگواری بسیاری از بازیگران و هنرمندان صنعت فیلمسازی و کمیک بوک شد. حال با گذشت مدت کوتاهی از این اتفاق دردناک، کوین فایگی، رئیس مارول استودیوز و یکی از خالقان دنیای سینمایی مارول با انتشار متنی احساسی از طریق Entertainment Weekly طی ادای احترم خود به او از جزئیات آخرین ملاقاتش با وی می‌گوید. شما در ادامه می‌توانید گزیده‌ای از این متن را که مختص به شرح حضور استن لی در فیلم محبوب و جنجالی Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بی نهایت) است مطالعه کنید:

بعضی از درس‌های او توصیف ناپذیرند. او به صحنه نیامد تا فیلمنامه را بخواند یا سکانس‌ها را بررسی کند؛ او به سر صحنه آمد و با اجرای نقش کوتاهش در فیلم همه را هیجان‌زده کرد. او اجازه می‌داد کار و تاثیرش برای خودش صحبت کند. او همواره در قبال تصمیمات و اعمال من واکنش خوبی داشت. این موضوع حتی بعد از آخرین گفت‌وگویمان دو هفته قبل از مرگ او حاکم بود. من آن موقع برای ملاقات به منزل او رفتم و او مسئله کامئو‌ها را یادآوری کرد. ما آن موقع در رابطه با موضوعی حرف می‌زدیم که قرار بود در آینده پیش بیاید.

اینکه آیا از این موضوع مطلع بود که زمانش دارد فرا می‌رسد؟ من نمی‌دانم؛ در ادراک و حضور ذهنی، او کمی عاقل‌تر و متوجه‌تر از گذشته بود. او بیشتر از هر وقت دیگری درباره گذشته حرف می‌زد؛ پس با این وجود می‌توان این احتمال را هم داد که او از سرنوشتش آگاه است. در آخرین گفت‌وگویمان وقتی کنار صندلی او نشستم شروع به گفتن این موضوع کرد که «می‌دانم که از من می‌خواهی در فیلم بعدی به عنوان ستاره نقش بازی کنم؛ اما باید به همان پارت‌های کوچک پایبند باشم. تو باید نقش‌های اصلی را به دیگر بازیگران بسپاری؛ متاسفم.»

چیزی که او همیشه سعی داشت انجام دهد، اضافه کردن دیالوگ و خط‌های بیشتر به نقش‌هایش بود. استن همیشه درباره این موضوع با ما شوخی می‌کرد، اما نه در حقیقت. او همیشه از ما می‌خواست که خط‌های بیشتری را اضافه کنیم؛ با این که می‌دانست چنین چیزی امکان ندارد. استن هیچ گاه و به هیچ وجه قصد سایه افکندن یا تحت الشعاع قرار دادن ابرقهرمان‌ها با اسم خودش را نداشت. تنها یک کاراکتر مثل استن لی می‌تواند چنین کاری را انجام دهد.

عمر استن لی این فرصت را به او نداد تا در فیلم X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: دارک فینکس) حضور پیدا کند اما طبق تایید مارول استودیوز قرار است برای آخرین بار در فیلم بزرگ بی‌عنوان دنیای سینمایی مارول یعنی Avengers 4و فیلم Spiderman-Man: Far From Home (مردعنکبوتی: دور از خانه) حضور پیدا کند. از آنجایی که فیلم‌های Black Widow (بیوه سیاه)  و The Eternals هنوز وارد مراحل تولید نشده‌اند، در نتیجه هیچ سکانسی به استن لی تعلق نمی‌گیرد.

تانی کال

برگرفته از comicbookmovie

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *