«ادریس البا» در Suicide Squad جایگزین «ویل اسمیت» می‌شود

با جدایی «ویل اسمیت» از دنباله‌ی «جوخه‌ی انتحار» (The Suicide Squad) و چندگانه‌ی دی‌سی، «ادریس البا» به جای او در نقش «ددشات» بازی می‌کند. بنابر اعلام ورایتی، البا در حال انجام مذاکره با برادران وارنر است تا جایگزین «ویل اسمیت» در «جوخه‌ی انتحار» به کارگردانی «جیمز گان» شود. در این گزارش آمده است که مذاکرات گان و البا به خوبی پیش رفته و به زودی ملاقات دیگری بااستودیو انجام می‌شود.

علاوه بر این، ورایتی گزارش داده است که «هارلی کوئین» با بازی «مارگو رابی» در قسمت بعدی فیلم بازمی‌گردد. به جز «ددشات» و «هارلی» قسمت جدید فیلم شخصیت‌های زیادی را از کتاب‌های مصور دی‌سی معرفی می‌کند.

به نظر می‌رسد که برادران وارنر مایل است انتخاب بازیگران فیلم به سرعت صورت گیرد تا فیلمبرداری کلید بخورد. در این گزارش ذکر شده است که استودیو از فیلمنامه‌ی گان راضی است.

پس از جدایی اسمیت در هفته‌ی گذشته، در انتخاب بازیگر دیگری برای این نقش مردد بود و قصد داشت او را با شخصیت دیگری جایگزین کند. اما به لطف ملاقات گان و البا این تردید زیاد طول نکشید و اکنون به نظر می‌رسد که مراحل توسعه‌ی «جوخه‌ی انتحار» با سرعت بیشتری طی شود. بازگشت «آماندا والر» با بازی «وایولا دیویس» و دیگر شخصیت‌های قسمت اول هنوز نامشخص باقی مانده است.

«جوخه‌ی انتحار» در حال حاضر برای اکران در تاریخ ۶ آگوست سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *