خانه ورزش اخبار ورزش ادعای رسانه های معتبر انگلیس؛ منچستریونایتد از حفظ ده خیا مطمئن است

ادعای رسانه های معتبر انگلیس؛ منچستریونایتد از حفظ ده خیا مطمئن است

0

علیرغم آن که گفته می شد رئال مادرید قصد دارد در تابستان ۲۰۱۷ دوباره برای جذب ده خیا وارد عمل شود ولی رسانه های بریتانیایی سه شنبه شب متفق القول خبر از این داده اند که منچستریونایتد نسبت به حفظ این دروازه بان اسپانیایی مطمئن است.

در واقع یونایتد قصدی برای فروش هیچ یک از ستاره های خود ندارد چرا که نیاز مالی ندارد و تنها احتمال برای انتقال ده خیا به رئال مادرید، درخواست ترانسفر از سوی این بازیکن است که طبق اعلام رسانه های انگلیسی، ده خیا از شرایطش در یونایتد و بازی تحت نظر مورینیو راضی است و می خواهد فصل بعد در ترکیب شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان به میدان برود.

در چنین شرایطی به نظر می رسد رئال مادرید بار دیگر برای جذب ده خیا ناکام خواهد ماند. دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد در تابستان ۲۰۱۵ تا یک قدمی انتقال به رئال مادرید هم پیش رفت ولی در آخرین روز نقل و انتقالات، تاخیر در انجام مسائل اداری مربوط به قرارداد باعث شد ترانسفر او به شکلی غیرمنتظره نهایی نشود و این بازیکن مدتی بعد قراردادش را تمدید کرد و در الدترافورد ماندنی شد.

ده خیا هنوز دو سال دیگر با شیاطین سرخ قرارداد دارد و بندی برای تمدید قرارداد برای یک فصل دیگر هم وجود دارد. ده خیا فصل گذشته ۴۵ بازی برای شیاطین سرخ انجام داد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *