ارائه «وای فای» رایگان در 4 نقطه مرزی برای زائران اربعین

اپراتور همراه اول از ارائه وای فای رایگان به زائران اربعین حسینی در ۴ نقطه مرزی کشور خبر داد.

 به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران، با نزدیک شدن اربعین حسینی، اپراتور اول ظرفیت شبکه ۲G، ۳G، ۴G خود را برای مکالمه و اینترنت، در پایانه های مرزی، به بیش از دو برابر افزایش داده و تدابیر ویژه ای را برای این مراسم در نظر دارد.

همراه اول برای ارائه خدمات ارتباطی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی، در پایانه های مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه، ظرفیت آنتن های BTS خود را نسبت به اربعین سال گذشته به بیش از ۲ برابر افزایش داده و نیز قرار است در این پایانه ها، کارشناسان، زائران را برای استفاده صحیح از خدمات ارتباطی در نظر گرفته شده، راهنمایی کنند.

بنابر این گزارش، همچنین در چهار پایانه مذکور، به منظور پوشش ارتباطی بهتر زائران پیاده روی اربعین حسینی، وای فای رایگان همراه اول ارائه می شود. استفاده از وای فای همراه اول با نام تجاری «وای فای اول»، از تاریخ ۹ تا ۲۳ آبان ماه به مدت دو هفته برای مشترکین همراه اول در چهار نقطه مرزی ایران رایگان است.

قبل و پس از تاریخ ذکر شده، مشترکانی که در این نقاط از «وای فای اول» استفاده می کنند، چنانچه بسته اینترنت آنها دارای حجم رایگان وای فای اول باشد (بسته های ماهانه ۱+۱، ۲+۲ و ۴+۴)، از حجم وای فای آنها و اگر بسته اینترنت آنها هدیه وای فای نداشته باشد، از حجم بسته آنها کسر می شود.

همچنین مشترکانی که بسته اینترنت فعال ندارند، در صورت استفاده از وای فای اول در این نقاط (قبل و پس از تاریخ مذکور)، تعرفه آزاد برای آنها محاسبه می شود. بنابراین توصیه می شود، مشترکان قبل از استفاده در تاریخ های غیر رایگان، یک بسته اینترنت فعال کنند.

همراه اول به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، با همکاری اپراتورهای عراقی سرویس رومینگ بین الملل مکالمه، پیامک و اینترنت همراه با تعرفه ویژه آماده کرده است.

روشن کردن گوشی تلفن همراه در کشور عراق هزینه ندارد و دریافت پیامک نیز رایگان است.

تانی کال

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *