قطعا مشخص است که نینتندو چیزهای جدیدی را در مورد Switch اعلام کرد که بسیاری از آن‌ها باعث دید مثبت ما به این کنسول شد. همچنین این شرکت تایید کرد که Legend of Zelda: Breath of the Wild یکی از لانچ تایتل های آن می‌باشد و همچنین نسخه جدیدی از Mario را نیز معرفی کرد.

با این حال به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، بنظر می‌آید که همگان در مورد این خبر ها خوشحال نیستند. ارزش سهام نینتندو روز پس از معرفی در Tokyo Stock Exchange سقوطی 5.75 درصدی داشت. در حال حاضر سهام نینتندو 23750 ین ژاپن می‌باشد که این پایین‌ترین ارزش از تاریخ 22 دسامبر است. بعد از معرفی Switch در سال 2016 ما شاهد یک افزایش چشمگیر در ارزش سهام این شرکت بودیم.

آخرین سقوط ارزش سهام این شرکت می‌تواند به چند چیز نسبت داده شود. دکتر “سرکان توتو “(Dr.Serkan Toto)، یک تحلیل گر آسیایی بعد از رونمایی از Switch گفت:

متاسفم اما آیا عرضه یک کنسول قابل حمل/خانگی هم‌اکنون واقعا نوآورانه است؟ من بیشتر در مورد مخاطبین نگران هستم: چه کسی جز طرفداران واقعی نینتندو این کنسول را خواهد خرید؟

همینطور در این هفته، Game Developers Conference نیز جدیدترین گزارش “وضعیت صنعت” خود را منتشر کرد. 50 درصد توسعه‌دهندگان گفته بودند که Switch از Wii U فروش بهتری خواهد داشت اما همگان قبول نداشتند که ایده ی ترکیبی بودن این کنسول بتواند جذاب باشد. به علاوه اینکه تنها سه درصد کسانی که در این آمار نقش نداشتند اعلام کردند که در حال کار برروی پروژه‌ای برای Switch هستند.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *