استارتاپ هوش مصنوعی Ozlo در قلب شهر پالو آلتو در کالیفرنیا قرار گرفته و در تابستانی که گذشت نیز دفتر مرکزی خود را سیاتل افتتاح کرد. این کمپانی نسل آینده ی پلتفرم های خود را برای iOS و وب معرفی کرده است.

هوش مصنوعی یا هوش شبیه سازی شده مغزی متفکر مشابه با مغز انسان است که با نقش کمکی خود به عنوان دستیار هوشمند هر غیر ممکنی را ممکن کرده است!

کاربرد هوش مصنوعی چنان در زندگی امروزی ما فراگیر شده که به نوعی دستیاران شناسنامه دار شده اند و مشابه با انسان ها اسم و رسم خاص خود را دارند. هوشمند سازی سامانه یا سیستم هایی که در زندگی روزمره ی خود با آن ها سروکار داریم حاصل همین هوش مصنوعی است.

نوآوری هایی که با استفاده از هوش مصنوعی ممکن می شوند، کمپانی های بزرگی نظیر گوگل را با رونمایی از دستیار جدیدش وارد عرصه ی بی حد و انتهای هوش مصنوعی کرده است.

در میان این برندهای سرشناس نام  استارتاپ هوش مصنوعی Ozlo با معرفی دستیار فوق هوشمند و تمام عیارش نیز به چشم می خورد.

استارتاپ هوش مصنوعی Ozlo

هوش مصنوعی Ozlo تقریبا با تمام هوش های مصنوعی معرفی شده توسط گوگل، مایکروسافت، آمازون و…متفاوت بوده و قرار است به عنوان یک دستیار همه کاره هوشمندانه تر در اختیار علوم و صنایع مختلف قرار بگیرد.

احتمالا آشنایی با قابلیت های هوش مصنوعی Ozlo و آن چه سبب تمایز آن نسبت به سایر هوش های مصنوعی شده است برای شما هم جالب باشد.

مطلب امروز هات اپ نیوز معرفی مختصری از استارتاپ هوش مصنوعی Ozlo و ویژگی های دستیار تازه رونمایی شده ی آن است. با ما همراه باشید.

آشنایی با استارتاپ هوش مصنوعی Ozlo

  Ozlo Artificial intelligence startup

Ozlo برخلاف رقبای قدرتمندی نظیر ربات پیچیده ی Cozmo یک دستیار همه کاره و منبعی اطلاعاتی می باشد که قرار است به تمام سوالات شما پاسخ دهد.

تاریخچه ی استارتاپ هوش مصنوعی Ozlo

چارلز جولی(Charles Jolley) مدیر سابق یکی از بخش های فیس بوک است که در سال 2014 برای اولین بار Ozlo را معرفی کرد و با همکاری مهندس ارشد فایرفاکس، مایک هانسون(Mike Hanson) توانست ربات تعاملی Ozlo را در طول این دو سال به بهترین شکل تکمیل کند.

ارزش Ozlo در ماه می بیش از 14 میلیون دلار تخمین زده شد و گفته می شود جری یانگ، یکی از بنیانگذاران یاهو، سرمایه گذاری قابل توجهی روی این پروژه انجام داده است.

استارتاپ هوش مصنوعی Ozlo

Ozlo چه می کند؟

Ozlo پاسخی برای سوال های بی جواب شما است. Ozlo از منابع چندگانه ای برای پاسخ گویی به سوالاتی ساده تا مبهم و پیچیده ی شما استفاده می کند.

اگر به دنبال بهترین جا برای قرار کاری امروز خود هستید از Ozlo مشاوره بخواهید. اگر فست فود با کیفیتی می خواهید که غذا را با سرعت بیشتری درب منزل شما تحویل دهد Ozlo به شما کمک می کند.

این هوش مصنوعی از منوهایی که در آرشیو دارد به دنبال بهترین فست فود با ارسال سریع می گردد و برترین گزینه را با تکیه بر هوش خود انتخاب می کند.

استارتاپ هوش مصنوعی Ozlo

هدف از طراحی هوش مصنوعی Ozlo

برای این که با هدف راه اندازی استارتاپ هوش مصنوعی Ozlo آشنا شوید تنها کافی است به وب سایت Ozlo مراجعه کنید. در اولین صفحه ی وب سایت نوشته شده است آن چه که برای انسان پیچیده و غیرقابل حل می شود توسط Ozlo و در کسری از ثانیه حل و فصل خواهد شد.

سازندگان این دستیار تمام عیار قصد دارند هوش مصنوعی خود را  توسعه دهند تا در هر زمان و هر مکان قابل استفاده باشد و هر توسعه دهنده ای برای تحقق اهداف خود از آن بهره گیرد.

آن چه Ozlo را متفاوت کرده است

Ozlo اطلاعاتی درباره ی آب وهوا به دست می آورد و زمان دقیق نمایش و اکران فیلم های سینما را به شما نشان می دهد. این دستیار شخصی بیش از 20 میلیون منطقه از ایالات متحده را می شناسد و به خوبی آنالیز می کند.

Ozlo از بهترین وب سایت های جهان نظیر TripAdvisor ،Zagat و…برای پاسخ گویی به سوالات شما استفاده می کند، بیش از 300 میلیون فکت یا حقیقت از سرتاسر جهان جمع آوری کرده و در زمینه مشاوره به انسان ها حتی از دستیار شخصی  گوگل Home نیز سبقت می گیرد.

چرا به Ozlo و پاسخ هایش اعتماد کنیم؟

هوش مصنوعی یا دستیارهای هوشمند نقطه ی آغاز برای کاربران هستند و همان طور که استفاده از مرورگر ها برای وب گردی ضروری است به کارگیری هوش مصنوعی در آینده ای نزدیک غیرقابل انکار خواهد بود. اما چرا باید به پاسخ های هوش مصنوعی اعتماد کنیم؟

چارلز جولی از بنیانگذاران استارتاپ هوش مصنوعی Ozlo می گوید: توانایی Ozlo برای تلفیق اطلاعات از منابع متنوع و گسترده باعث می شود که پاسخ های منطقی و قابل اعتمادی به کاربران دهد.

سخن آخر:

ربات یا هوش مصنوعی Ozlo نسبت به تمام ربات هایی که دیده اید متفاوت است. کاربرد Ozlo ازربات هایی که آینده ی فیلم ها را پیش بینی می کنند یا هوش مصنوعی که کالری غذا را اندازه گیری می کند پیچیده تر بوده و کاربردی وسیع تر دارد.

دسترسی سریع و پیشرفته به علوم مختلف با پشتوانه ی تکنولوژی به کار رفته در این دستیار هوشمند تصورات شما را نسبت به جهانی که در آن زندگی می کنید تغییر داده و نشان می دهد که دنیای امروز با هوش مصنوعی، کوچک تر و کوچک تر خواهد شد.

اپلیکیشن Ozlo برای iOS از لینک زیر قابل دانلود می باشد:

Buttons-03

منبع هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *