به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، ساعاتی پیش توسعه‌دهنده و ناشر بزرگ فرانسوی، Ubisoft اعلام کرد که به تازگی استدیو جدیدی در استکهلم پایتخت کشور سوئد تاسیس کرده است.

یوبیسافت در ادامه افزود که مدیریت استدیو جدید را آقای پاتریک باخ (Patrick Bach) بر عهده خواهد داشت. آقای پاتریک باخ کمتر از یکسال پیش و در ماه نوامبر سال گذشته استدیو سوئدی EA Dice را ترک کرد. وی بیش از 15 سال در آن استدیو مشغول به‌کار بود و در نهایت با سمت مدیر کل آنجا را ترک کرد. او علت اصلی استعفایش را، صرف زمان بیشتر با خانواده عنوان کرده بود.

(استدیو جدید Ubisoft در استکهلم)

بر طبق اطلاعات منتشر شده، استدیو تازه تاسیس یوبیسافت در استکهلم که احتمالا از این پس با نام Ubisoft Stockholm شناخته خواهد شد، همکاری نزدیکی با استدیو Ubisoft Massive (واقع در مالمو، سوئد) خواهد داشت و احتمالا به‌طور مشترک بر روی عناوین AAA کار خواهند کرد و البته نباید انتظار داشت که این عناوین تا قبل از سال 2020 منتشر شوند. این امکان نیز وجود دارد که توسعه بازی Avatar بر عهده این دو استدیو گذاشته شود.

باخ دلیل اصلی تصمیمش مبنی بر پیوستن به یوبیسافت را، وجود ارزش‌ها و اهداف مشترک بیان کرد. وی همچنین افزود که هر دو ایده‌های مشابهی در مورد ” لزوم خلاقیت و تجربه” در ساخت بازی دارند. در ادامه نیز گفت:

 احساس میکنم که اکنون می‌توانم استعداد خود را در راه  جدید و متفاوتی همراه خانواده یوبیسافت صرف کنم. همچنین به‌دنبال این هستم که بتوانم در عرصه‌های جدید جهانی با دیگران رقابت کنم.”

لازم به ذکر است که باخ کار برروی عناوینی همچون سری Battlefield، Star Wars Battlefront و Mirror Edge Catalyst را در رزومه کاری خود دارد. تجربه و استعداد باخ به‌طور حتم برای یوبسافت در ساخت عناوین جدیدی همچون Avatar مفید خواهد بود.

در آخر لازم است بگوییم استدیو استکهلم در دو سال آینده 100 فرصت شغلی جدید خواهد داشت و البته از لحاظ بزرگی نصف استدیو Massive خواهد بود، چرا که استدیو Massive در آینده نزدیک 200 جایگاه شغلی خواهد داشت.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *