خانه ورزش اخبار ورزش سد استقلال برای فینال حذفی؛ خاطرات بد از سوشای پرسپولیس!

سد استقلال برای فینال حذفی؛ خاطرات بد از سوشای پرسپولیس!

0

سد استقلال برای فینال حذفی؛ خاطرات بد از سوشای پرسپولیس!

بازی با صنعت نفت در آبادان، برای استقلال مشکلات زیادی دارد. آن‌ها بخاطر بارش برف نتوانسته‌اند درست تمرین کنند و با توجه به شرایط جوی معلوم نیست چه زمانی به آبادان برسند اما شاید مانع اصلی آن‌ها برای فینالیست شدن، دروازه‌بان حریف باشد. دروازه‌بانی که در جریان بازی، پنالتی نمی‌گیرد اما آماری فوق العاده در ضربات پنالتی پایان بازی دارد.

مکانی در هر سه بازی آخر تیمش که به ضربات پنالتی رفته، پیروز شده و حداقل دو پنالتی حریف را گرفته یا به شکل دیگر، باعث هدر رفتن آن شده است. لیگ چهاردهم، سوشا با پرسپولیس دو بار در ضربات پنالتی به میدان رفت. بازی با راه آهن، با درخشش سوشا فقط یکی از سه پنالتی حریف گل شد که آن را هم رامین رضاییان زده بود. بازی با گل‌گهر، سوشا ۳ پنالتی از ۵ پنالتی حریف را مهار کرد و نقش فوق العاده‌ای در صعود تیمش داشت. یک سال قبل از آن هم سوشا، خودش با پیراهن فولاد پرسپولیس را حذف کرده بود! در آن مسابقه پرسپولیسی‌ها در ضربات پنالتی، هر سه پنالتی‌شان را هدر دادند که دو تای آن را سوشا مهار کرد.

هدر رفتن ۷ پنالتی از ۱۱ پنالتی آخری که در ضربات پنالتی به سوشا زده شده، نشان می‌دهد که نباید استقلالی‌ها اجازه رفتن بازی به این ضربات را بدهند. از طرفی سوشا، که زمانی با نفت و فولاد خوب به استقلال می‌باخت، از سه بازی آخرش روبروی این تیم با پیراهن پرسپولیس دو برد و یک مساوی دارد و با آماری موفق، روبروی آن‌ها قرار می‌گیرد. آماری که در جریان بازی و ضربات پنالتی، می‌تواند او را حتی بیشتر از کرار و پریرا به سد بلند استقلال تبدیل کند.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *