خانه ورزش اخبار ورزش استقلال در مسیر پارسال

استقلال در مسیر پارسال

0

استقلال در مسیر پارسال

استقلال تا این‌جای فصل تقریبا مسیری مشابه با استقلال فصل گذشته طی کرده است. استقلال از زمان حضور شفر از هفته نهم تا شانزدهم از هشت بازی ۱۵ امتیاز گرفته است. کاملا مشابه با نتایجی که منصوریان در این مقطع گرفته بود. منصوریان هم از هشت بازی، هفته نهم تا شانزدهم ۱۵ امتیاز گرفت. این ۱۵ امتیاز در شرایطی به دست آمد که در هشت هفته قبل از آن آمار امتیازات استقلال بسیار بد بوده است. فصل گذشته تا هفته هشتم، منصوریان فقط ۷ امتیاز کسب کرده بود و این فصل ۵ امتیاز.

روند رو به رشد تیم منصوریان از هفته هشتم شروع شد. دقیقا مثل امسال فقط با این تفاوت که در این فصل دیگر منصوریان روی نیمکت ننشسته بود. روند بد استقلال در ابتدای فصل نسبت به فصل گذشته و البته باخت ۶ بر یک در پایان فصل گذشته مانع از این شد تا مدیران آبی مجدد به منصوریان فرصت بدهند. با این حال استقلال همان روند فصل گذشته را طی کرد و با حضور شفر و بهتر شدن تیم از لحاظ کیفی و فنی، حالا آنها شرایط بسیار بهتری نسبت به ابتدای فصل و حتی فصل گذشته دارند.

پیش‌بینی می‌شود استقلال همان روندی را طی کند که فصل گذشته طی کرد و حالا با ادامه این روند یکی از اهداف این تیم می‌تواند کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشد. هدفی که تا چند هفته گذشته فقط یک آرزوی محال بود. شاید روند استقلال شفر با استقلال منصوریان یکسان باشد اما در ادامه مسیر می‌توان قضاوت کرد که حضور شفر چه تاثیر مثبتی در تیم داشته است. تیم منصوریان با وجود رساندن خود به رده دوم جدول اما در جام‌حذفی عملکرد خوبی نداشت و در آسیا بسیار بد بود. حالا ماموریت اصلی شفر این است که تیمی بهتر از تیم منصوریان که در رده دوم جدول قرار گرفت بسازد. تیمی که یک جام بگیرد و در آسیا تحقیر نشود.

تانی کال

برنامه نود

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *