خانه ورزش اخبار ورزش استقلال پشت سد کمال

استقلال پشت سد کمال

0

استقلال پشت سد کمال

پست به پست عقب رفتن کمال کامیابی‌نیا، کمک زیادی به پیشرفت او در فوتبال ایران کرد. کامیابی‌نیا با دوندگی زیاد در خط هافبک، آمار گل‌های خورده تیمش را کاهش می‌دهد و از زمانی که به لیگ برتر برگشته، تیم‌هایش هیچ باختی مقابل استقلال نداشته‌اند.

کامیابی‌نیا لیگ سیزدهم، از شهرداری تبریز در لیگ یک به لیگ برتر و نفت تهران رفت و یحیی گل‌محمدی، او را در ترکیب اصلی تیمش بازی داد. او در هر دو بازی رفت و برگشت با استقلال فیکس بود و تیمش، یک برد و یک مساوی بدست آورد. فصل دوم و با ورود منصوریان، کامیابی‌نیا باز هم هر دو بازی در ترکیب اصلی به میدان رفت و تیمش در هر دو مسابقه پیروز شد.

لیگ پانزدهم و شانزدهم که کامیابی‌نیا بازیکن پرسپولیس بود، فقط در دربی رفت به میدان رفت و از دربی برگشت هر دو فصل محروم شد. هر دو دربی که کمال در آن به میدان رفت هم با مساوی به پایان رسید تا کامیابی نیا مقابل استقلال، بدون شکست باقی بماند.

آمار کمال از زمان بازگشت به لیگ برتر مقابل استقلال ۶ بازی، سه برد، سه مساوی و فقط ۲ گل خورده است. استقلالی‌ها برای زدن یک گل به تیم‌هایی که کمال کامیابی‌نیا را در ترکیب‌شان دارند، باید ۳ مسابقه صبر کند.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *