سازندگان Project CARS 2 قصد دارند بازی را در ماه سپتامبر عرضه نمایند. اگرجه ممکن است به هدف‌شان نرسند.

ایان بل، مدیرعامل استودیوی Slightly Mad، در فروم رسمی بازی اظهار کرد که تیم سازنده قصد دارد بازی را در سپتامبر امسال عرض نماید. اگرچه او ادامه داد که آن‌ها هنوز درحال توسعه بخش Career بازی هستند. در ادامه بل به این نکته اشاره کرد که تاخیر ممکن است اتفاق بیفتد اما به زودی قطار هایپ بازی راه می‌افتد و تبلیغات و اطلاعات بیشتری از بازی انتشار می‌یابد.

ما سیستم رندر بازی را از نو نوشتیم. همچنین مدل‌ها و کدهای تازه‌ای را به فیزیک بازی اضافه کرده‌ایم از سیستم ویژگی‌های خاص راننده‌ها تا تاثیر مدل‌های مختلف تایرها که بسیار مهم هستند. سیستم FFB حال دقت بیشتری دارد و کنترل اتومبیل‌ها به‌طرز بسیار خوبی دگرگون شده است. میدونم که دارم جانبدارانه صحبت میکنم اما من به بازی دسترسی دارم و آن ماشین‌ها را کنترل کرده‌ام و باید بگم که این سیستم کنترل جدید استانداردهای سبک شبیه‌ساز را افزایش می‌دهند و این تازه نظر من قبل از اشکال زدایی و عرضه نسخه نهایی است.

به شما اطمینان می‌دهیم که اینبار جای خالی هیچکدام از برندهای مشهور حس نشود. همچنین ما قصد داریم یک برنامه تضمین کیفیت نیز آغاز کنیم. هدف ما داشتن ۷ ماه برنامه تضمین کیفیت برای حل مشکلات و بهبود سیستم است.

Project CARS 2 در ما مه ۲۰۱۵ برای رایانه‌های شخصی و سیستم‌های واقعیت مجازی درکنار پلی استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شد. نسخه اول بازی تا ماه اکتبر ۲۰۱۵ بیش از دو میلیون نسخه فروخت.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *