دیگر چیزی تا عرضه بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice باقی نمانده است. حال سازندگان از نسخه ایکس‌باکس وان بازی می‌گویند.

طبق اعلام استودیوی نینجا تئوری، بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice در تاریخ ۸ آگوست ۲۰۱۷ به صورت دیجیتالی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. Hellblade: Senua’s Sacrifice اولین عنوان جدید استودیوی نینجا تئوری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ خواهد بود. این بازی ابتدا در نمایشگاه Gamescom 2014 معرفی شد و سازندگان از آن به عنوان یک محصول «AAA مستقل» نام بردند.

حال Dominic Matthews از استودیوی نینجا تئوری درباره نسخه ایکس‌باکس وان بازی توضیحاتی ارائه داد. به گفته او آن‌ها مالک آی‌پی هستند و می‌خواند بازی‌شان توسط بیشترین رنج بازی‌بازان تجربه شود. اگرچه او به‌صورت مستقیم نسخه ایکس‌باکس وان را تایید نکرد اما به این نکته اشاره داشت که بازی نخست برروی کنسول پلی استیشن ۴ و رایانه‌شخصی می‌آید.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice توسط ۱۵ توسعه‌دهنده با استعداد ساخته شده. طبیعتا با این تعداد نمی‌توانیم برروی چندین پلتفرم فعال شروع به توسعه بازی‌ به‌صورت همزمان کنیم و باید انتخاب کنیم که «ابتدا» بازی را برروی کدام کنسول منتشر نماییم.

در ادامه از او این سوال پرسیده شد که آیا نسخه ایکس‌باکس وان بازی درحال توسعه است و استودیو برنامه‌ای برای عرضه آن دارد؟ Matthews چنین پاسخ داد:

من فعلا چیزی نمی‌توانم بگویم اما باید به این نکته اشاره کنم که تیم ما فعلا تمرکزش را برروی دو پلتفرم فعال‌مان گذاشته است. تنها چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که بین کنسول‌ها، Hellblade: Senua’s Sacrifice ابتدا برروی کنسول پلی استیشن ۴ می‌آید.

نینجا تئوری، بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice را حاصل چهارده سال تجربه و کار خود می‌داند و اعلام کرده که بازی‌ های آن‌ها سه نقطه قوت دارد؛‌ کلاس مبارزه نینجا، داستان و شخصیت های قدرتمند و یک دید هنری منحصر به فرد. گفته می‌شود بازی Hellblade این سه نقطه قوت را با خود به همراه دارد و حتی آن ها را به مرحله بعدی می‌آورد. باید در بازی انتظار شخصیت های عمیق در یک دنیای در هم تنیده را داشته باشیم که با مبارزات سخت و غیر قابل انعطاف ترکیب شده اند. تیم Ninja Theory در ابتدا قصد داشت تا بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice را صرفا با مبارزات سنگین و نفس گیر به بازیبازان معرفی کند اما با گذشت زمان و اضافه شدن المان‌های مختلف به بازی تیم سازنده به این نتیجه رسید که بازی پتانسیل این را دارد تا از طریق روش‌های مختلف و متنوع بازیبازان را برای ساعت‌ها سرگرم کند.

شما می‌توانید پیش‌نمایش بازی در کنار تصاویری از آن را در اینجا مشاهده کنید. پیش‌نمایش زمان عرضه بازی هم در اینجا قابل دیدن است. سیستم موردنیاز بازی هم مشخص شده، نمی‌توان گفت برای اجرا و تجربه راحت Hellblade: Senua’s Sacrifice برروی پلتفرم رایانه های شخصی به سیستم گران قیمت و پیشرفته ای نیاز است اما قطعا اگر بخواهید جلوه های بصری بازی را که با موتور آنریل ۴ طراحی شده، به صورت خوب و لذت بخش مشاهده کنید، به کارت گرافیک گران قیمتی احتیاج خواهید داشت. سیستم موردنیاز بازی در اینجا قابل دیدن است. تریلر داستانی از بازی نیز منتشر شده که شما می‌توانید آن را مشاهده و دانلود کنید.

عنوان Hellblade: Senua’s Sacrifice مبلغ ۲۹٫۹۹ دلار در زمان عرضه قیمت خواهد داشت. اگر بازی را برای کنسول پلی‌استیشن ۴ پیش خرید کنید، یک پوسته داینامیک و پویا از بازی دریافت خواهید کرد. اگر بازی را برای پلتفرم رایانه های شخصی پیش خرید کنید، می‌توانید صاحب یک کامیک بوک اختصاصی با نام Hellblade: Senua’s Song شوید.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *