استودیو مارول 7000 شخصیت دارد!

استودیو مارول ممکن است حقوق مالکیت فیلم‌هایی مثل X-Men (مردان ایکس) یا Fantastic Four (چهار شگفت انگیز) را در اختیار نداشته باشد، اما آن‌ها هزاران شخصیت‌ را در اختیار دارند که می‌توانند روزی به روی صحنه بیایند. داستان فیلم‌ها و مجموعه‌‌های تلویزیونی مارول طولانی و پیچیده است، اما کامیک‌ها به آرامی آن‌ها را در طی سال‌ها ساخته‌اند. در حال حاضر، بیشتر قهرمانان و شخصیت‌های شرور مارول تحت مالکیت خود استودیو هستند.

جدای از برخی شخصیت‌ها که دنیای سینماتیک مارول قادر به نشان دادن ٖآن‌ها نیست، این استودیو فهرستی از قهرمانان‌ها و شخصیت‌های شرور خود ایجاد کرده است. در عین حال، مارول در حال حاضر در حال آماده شدن برای یک فیلم به نام Avengers: Infinity War (انتقام جویان: نبرد ابدیت) است که تمامی شخصیت‌ها را دور هم جمع کرده و پس از آن فیلم بدون عنوان Avengers 4 خواهد بود که یک عصر جدید از فیلم‌ها را در دنیای سینماتیک مارول رقم خواهد زد.

مجله‌ی Vanity Fair با مغزهای متفکر استودیو مارول صحبت کرده است. مدیر اجرایی دیزنی یعنی باب ایگر (Bob Iger) تایید کرد که مارول صاحب ۷۰۰۰ شخصیت است و این به آن معناست که هیچ کمبودی در این استودیو رخ نخواهد داد. همچنین ایگر پیشنهاداتی در مورد فاز چهارم این استودیو ارائه کرد و گفت که این فیلم‌ها را چه چیزی شکل می‌دهد. وی خاطر نشان کرد:

ما در حال نگاه کردن به دنیاهایی هستیم که کاملا از هم مستقل‌اند و از آن‌چه تا به حال دیده‌ایم متفاوت هستند. هم از لحاظ جغرافیایی و هم از نظر زمانی.

حتی اگر تلاش‌های دیزنی در مورد خرید شرکت فاکس قرن بیستم با شکست مواجه شود یا شخصیت‌های اسپایدی در جایگاه منحصر به فرد خود بمانند، مارول برای خود تعداد بسیار زیادی از قهرمان‌ها و ضد قهرمان‌ها را ایجاد کرده است و شخصیت‌های مکمل زیادی را نیز، در اختیار دارد. اگرچه مارول مجبور است به سختی حفره‌های عمیق خود در انطباق بین شخصیت‌ها و داستا‌هایش را پر کند.

شمشیر (Blade)، شوالیه‌ی ماه (Moon Knight)، شی هالک (She-Hulk)، میس مارول (Ms. Marvel)، آدام وارلاک (Adam Warlock) و ده ها تن دیگر از قهرمانان آن‌ها، هنوز در دنیای سینماتیک مارول وارد نشده‌اند و انواع شخصیت‌ها فقط در تلویزیون نشان داده شده‌اند. اما در Guardians Of The Galaxy ثابت شد که حتی شخصیت‌هایی که مبهم هستند نیز می‌توانند محوریت داستان را در اختیار داشته باشند. با توجه به اینکه DC و Sony بر روی رهبری تبهکاران بر فیلم تمرکز دارند، مارول می‌تواند یک حرکت مشابه انجام دهد و شخصیت‌های بد خود را بیرون بکشد.

اکنون ما می‌دانیم که مارول برای فاز چهارم خود برای ۲۰ فیلم برنامه ریزی کرده است. و همچنین بر اساس نظرات ایگر می‌توان گفت بازه‌های زمانی جدید و دنیا‌های تازه بخش بزرگی از فیلم‌ها خواهد بود. Captain Marvel (کاپیتان مارول) در دوره‌ای جدید از دنیای سینماتیک مارول بازمی‌گردد و همچنین Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) ثابت کرد که دنیای سینماتیک مارول جدای از فرانچایز Guardians Of The Galaxy می‌تواند چقدر قوی باشد و اکنون استودیو مارول با در اختیار داشتن ۷۰۰۰ شخصیت، محدودیت ناپذیر است.

تانی کال

برگرفته از Screenrant

سینماگیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *