همان‌طور که احتمالا می‌دانید علیرغم کیفیت بسیار خوب عنوان Dragon Age: Inquisition، یکی از بزرگ‌ترین نقد‌هایی که به بازی می‌شد، این بود که ماموریت‌های جانبی بازی سبب ایجاد حس وابستگی شده و بیشتر شبیه به ماموریت‌های رفتن‌وآوردن و طی‌کردن مسافت‌های بیهوده بازی‌های MMO هستند. و خب زمانی که The Witcher 3: Wild Hunt عرضه شد، کاستی‌های Inquisition در این زمینه بیش از پیش آشکار شدند.

 به همین دلیلست که Bioware به صورت آشکاری چیز‌هایی را در Mass Effect: Andromeda تغییر داده است. به گزارش پردیس‌گیمو به نقل از GamingBolt به تازگی یکی از کارمندان این استودیو از طریق Reddit با شعبع بریتانیای PC Gamerr صحبت کرده و اعلام کرده که ” این بار به صورت متفاوتی به جنبه و دیدگاه افرادی که سعی می‌کنند همه ماموریت‌ها را انجام دهند، نگاه می‌کنیم چرا که ما کارهای فراوانی انجام داده و چیز‌های بسیاری از Inquisition یاد گرفته‌ایم.”

“ولی ما علاوه بر این، بازی‌های نظیر The Witcher و عملکرد آن‌ها را مشاهده کرده‌ایم. و برای‌مان بسیار مهم است که تعداد و زیادی کمیت سبب کاهش کیفیت کاری که انجام می‌دهیم، نشود. “

هم‌چنین Mass EffectL Andromeda بیش از دوجین قطب مختلف نظیر Nexus (که شباهت زیادی با Citadel دارد) و Kadara و یک پایگاه اسکان مرزی خواهد بود. هر سیاره داستان متفاوت خود را خواهد داشت که همراه با ماموریت‌های جانبی “بامعنی” و ماموریت‌های Loyalty (که در Mass Effect 2 وجود داشتند) سبب ایجاد چندین روایت گوناگون خواهد شد.

عنوان Mass Effect: Andromeda در تاریخ 21 مارس (1 فروردین) در آمریکای شمالی و 23 مارس (3 فروردین) در اروپا برروی کنسول‌های PS4 و Xbx One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. آیا شما برنامه‌ای برای تهیه این عنوان دارید؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *