«استیو کارل» و «جان کرازینسکی» از خاطرات خود در سریال The Office گفتند

«جان کرازینسکی» کارگردان «یک جای آرام» (A Quiet Place) و ستاره‌ی «اداره» اعلام کرد که یک سریال اینترنتی در یوتیوب آغاز می‌کند و گزارش‌های امیدبخش را به مخاطبین ارائه می‌دهد. اولین اپیزود این مجموعه شامل مصاحبه با «استیو کارل» به مناسبت پانزدهمین سالگرد پخش «اداره» بود.

«چند خبر خوب» (Some Good News) حاوی ویدیوهای دلگرم‌کننده‌ی بسیاری از افرادی بود که اقداماتی نوع‌دوستانه و محبت‌آمیز انجام داده‌اند، اما این اپیزود ۱۵ دقیقه‌ای شامل دیدار مجدد دو ستاره‌ی سریال «اداره‌» هم می‌شد و کرازینسکی و کارل در آن پیرامون خاطرات خوش خود از سریال سیت‌کام شبکه‌ی NBC صحبت کردند. کارل می‌گوید تمامی لحظاتی که شخصیتش از تلویزیون کوچک پلاسمای خود حرف می‌زند را دوست دارد، در حالی که کرازینسکی نشستن شخصیت «کوین مالون» با بازی «برایان بامگارتنر» روی پای کارل در اپیزود کریسمس را به خاطر می‌آورد.

کارل که اخیراً در سریال «برنامه‌ی صبح‌گاهی» (The Morning Show) برای اپل‌تی‌وی+ ظاهر شده، از صمیمیت میان عوامل سریال «اداره» گفت و فیلمبرداری در دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد را مثال می‌زند. کارل می‌گوید کرازینسکی در تقلید صدا بااستعداد است و از اپیزودی را به خاطر می‌آورد که کرازینسکی تظاهر می‌کند «دوایت شروت» با بازی «رایان ویلسون» است. کارل می‌گوید: «وقتی آن روز ادای دوایت را درآوردی، چهره‌های جیم و دوایت دیدنی بود. تو در تقلید شخصیت‌ها استعداد داری. فکر نمی‌کنم کسی این را بداند.»

هرچند «اداره» کرازینسکی و کارل را به غول‌های صنعت سرگرمی تبدیل کرد اما کرازینسکی می‌گوید هرگز انتظار نداشته سریال به چنین موفقیتی برسد: «وقتی این نقش را گرفتم پیش‌خدمت بودم. بیست و سه سال داشتم و پس از فیلمبرداری اپیزود اول دوباره به کار پیشخدمتی برگشتم زیرا نمی‌دانستم چه پیش خواهد آمد. به یاد می‌آورم که هیچ‌یک از ما تا آن زمان کار مهمی در بازیگری نکرده بودیم.» این دو از احتمال تولید اپیزودهای جدیدی برای «اداره»‌ نیز گفتند. کرازینسکی می‌گوید اگر قرار باشد این اتفاق بیفتد ترجیح می‌دهد نقش قبلی را تکرار نکند و تنها برای دیدار مجدد با عوامل کنار آن‌ها باشد.

این اپیزود که یکشنبه گذشته در یوتیوب منتشر شده تاکنون بیش از ۵ میلیون مرتبه مشاهده شده است. کرازینسکی در ابتدای اپیزود از تلاش‌های قهرمانانه‌ی جامعه‌ی پزشکی در سراسر دنیا ستایش کرد.

عوامل «اداره» اخیراً فاش کردند که شبکه‌ی NBC عامل اصلی جدایی کارل از سریال بوده و حتی برای تمدید قرارداد با او وارد مذاکره نشده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *