خانه ورزش اخبار ورزش اسپالتی: هر کاری در قبال توتی انجام می دهم با شکایت شما روبرو می شود

اسپالتی: هر کاری در قبال توتی انجام می دهم با شکایت شما روبرو می شود

0

دو گل ژکو و گل های الشعراوی و ده روسی برتری ۴-۱ را برای شاگردان اسپالتی به ارمغان آورد تا این تیم برای ششمین بار پیاپی در دیدارهای خارج از خانه خود در سری آ به برتری برسد و بدین ترتیب رکوردی جدید را برای خود به ثبت برساند. با این پیروزی فاصله رم با یووه به ۷ امتیاز رسید و نبرد هفته آینده دو تیم در المپیک رم می تواند بسیار حساس باشد. اسپالتی در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار گفت:

در این مقطع از فصل باید اینچنین به میدان برویم، باید مقابل شکست هایی که داشتیم عکس العمل نشان دهیم، در نیمه دوم بیشتر به عمق دفاع میلان نفوذ کردیم اما در ادامه باز هم انسجام خود را حفظ کردیم.

بسیاری از هواداران رم منتظر حضور توتی در زمین بودند و برخی با آوردن بنرهایی به حمایت از این اسطوره پرداختند با این وجود توتی برای آخرین بار در سن سیرو به میدان نرفت، اسپالتی که به وضوح از شنیدن انتقادهای پی در پی در خصوص توتی عصبانی شده بود در این خصوص افزود:

باید قبل از هر دیدار رای گیری برگزار کنیم و هواداران به بازیکنانی که می خواهند به میدان بروند رای بدهند. بخاطر این اتفاق مشکلی نخواهم داشت شما می توانید انتخاب کنید. تیم اندکی خسته بود و الشعراوی را انتخاب کردم که به میدان برود. نتیجه ۲-۰ نتیجه ای نبود که بتوانیم با خیال راحت به بای ادامه دهیم، میلان در گذشته شکست ۲-۰ را برگردانده است، صلاح نیز خسته بود بنابراین نمی دانم چه بگویم جز اینکه عذرخواهی کنم. در گذشته وقتی به توتی ۵ دقیقه زمان بازی دادم گفتید به او بی احترامی کرده ام، با این وجود زمانی که به رم برگشتم اعلام کرده بودم که از من به عنوان نگهبان قدمت و تاریخچه حضور توتی در رم استفاده نکنید. من باید با بازیکن برای بازی که ارائه می دهد به توافق برسم با این وجود اگر باعث رنجش شما شده ام باید برای بازی های آینده به بررسی وضعیت بپردازیم.

رم پس از شکست ۳-۱ مقابل لاتزیو شرایط سختی را پشت سر گذاشت، اسپالتی در ادامه ضمن اشاره به تاثیری که دربی دلا کاپیتاله روی بازیکنان دو تیم می گذارد در این خصوص افزود:

اندکی نگران بودم چرا که شرایط پس از دربی همیشه سخت است و شکست در دربی می تواند همه چیز را تغییر دهد بنابراین بازگرداندن روحیه به تیم در چنین شرایطی بسیار دشوار خواهد بود، خوشبختانه بازیکنانی در اختیار دارم که می توان به طور واضح با آن ها صحبت کنم. در بازی های اخیر با ضد حملات بسیاری روبرو شدیم، در این دیدار سعی کردیم اجازه ضد حمله به میلان ندهیم با این وجود می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. اگر الشعراوی پس از اینکه بازی ۲-۱ شد گل سوم را به ثمر نمی رساند احتمالا شرایط سختی را تجربه می کردیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *