تنها چند قسمت از فصل هفتم سریال Game of Thrones باقی مانده و فصل پایانی آن نیز در سال احتمالا در سال آینده پخش خواهد شد و باید گفت که سازندگان فرصت زیادی ندارند.

در این زمان کم باید سرنوشت فرمانروای هفت قلمرو و وایت‌واکرها معلوم شود. هرچند که با پایان فصل هشتم، سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) به پایان می‌رسد ولی داستان همچنان ادامه خواهد داشت. چهار اسپین‌آف برای سریال Game of Thrones توسط شبکه HBO در دست ساخت قرار دارد، اما  مطمئنا همزمان پخش نخواهند شد. در حال حاضر بزرگترین دغدغه شبکه HBO، آماده کردن جایگزینی برای طرفداران Game of Thrones است. با این وجود در حال حاضر این سریال‌ها در مراحل اولیه تولید قرار دارند و فاصله‌ آن‌ها با پخش بسیار زیاد است.

«جین گولدمن» (Jane Goldman) که در کنار «جورج آر. آر. مارتین» در حال ساخت یکی از چهار سریال است در مصاحبه با سایت IGN  گفت که سریال او حس آشنایی برای طرفداران این مجموعه خواهد داشت. یکی از این چهار سریال فرعی قرار است یک پیش‌ درآمد برای Game of Thrones باشد و جین گولدمن این موضوع را تایید کرد.

این موضوع صحت دارد. البته نمی‌توانم بگویم که سریال من پیش‌ درآمد خواهد بود. من فکر می‌کنم که بینندگان سریال و خوانندگان کتاب بعد از تماشای آن حس آشنایی خواهند داشت و اتفاقات رخ داده را تشخیص می‌دهند و این تمام چیزی است که من می‌توانم بگویم.

نکته جالب این است که در سریال جین گولدمن عناصر فراطبیعی حضور خواهند داشت که مشخص نیست تنها به چند اژدها محدود شود. دنیای سریال بازی تاج و تخت گذشته غنی با جزئیاتی زیاد دارد و در آخرین قسمت پخش شده از سریال دیدم که جان اسنو و دنریس تارگریان در حال تماشا حکاکی‌های غاری بودند که جنگ انسان‌ها و فرزندان جنگل را با وایت واکر‌ها را نشان می‌داد. همچنین جادویی که در گذشته استفاده می‌شد، پادشاهان ظالم، اتحادها و خیانت‌های گذشته هم موضوعات بسیار خوبی برای پرداختن هستند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *