مجموعه سیتکام The Big Bang Theory «تئوری بیگ بنگ» در طی سال‌های اخیر در‌حالی که هم‌اکنون درحال پخش فصل دهم از شبکه‌ی CBSS است، محبوبیت فراوانی در سراسر دنیا کسب‌کرده‌است. این مجموعه پرخرج با دریافت واکنش‌های این‌چنینی از مخاطبان، ظاهرا قصد توقف ندارد و انتشار فصل‌های بعدی‌ را ‌هم تایید‌کرده‌ است. ماجرا‌های روزمره‌ی این چهار دانشمند غیر‌عادی با اطرافییانشان که اساس این مجموعه ‌را تشکیل می‌دهند با وجود کاراکتر Sheldon Cooper (شلدون کوپر) با بازی Jim Parsons (جیم پارسونز)، به اوج خود رسیده‌است و او را به یکی از محبوب‌ترین کمدین‌های حال‌حاضر تبدیل کرده‌است. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه‌باشید.

با در نظر گرفتن محبوبیت شلدون، شبکه CBS و کمپانی WB به تازگی تصمیم به ساخت مجموعه‌ای گرفته‌اند که بر روی شلدون تمرکز‌دارد. در مجموعه‌ی تئوری بیگ بنگ بار‌ها به کودکی شلدون اشاره‌ شده‌است اما تصاویری در این باره ساخته‌نشده است. در این اسپین‌آف سیزده قسمتی که Sheldon «شلدون» نام گرفته، شاهد ماجراهای دوران کودکی شلدون خواهیم‌بود که در آن دختر واقعی لوری متکالف (بازیگر مادر شلدون)، Zoe Perry (زو پری) نقش مادر شلدون را بر‌عهده گرفته‌است.

براساس گزارشات کمجله خبری  Variety بازیگر نقش کودکی شلدون Iain Armitage (آین آرمیتاژ)، خواهد‌بود. با وجود سن کم آرمیتاژ، تا‌کنون در پروژه‌ای این‌چنینی حضور نداشته است و نگرانی‌های والدین او توجیح‌پذیر‌ ‌است.  همچنین چندین مصاحبه در یوتیوب از او منتشر‌شده است. با این حال حضور جیم پارسونز به عنوان تهیه کننده اجرایی در این مجموعه، کمک زیادی به موفقیت آرمیتاژ در این مجموعه خواهد‌کرد.

با درنظر گرفتن ریسک بالای پرداختن به مجموعه‌های مکمل و اسپین‌آف‌ها با وجود موفقیت عناوین اصلی، پرداختن به ایده‌ی ماجرا‌های کودکی محبوب‌ترین کاراکتر این مجموعه‌، اسپین‌آف شلدون شانس بسیار زیادی برای موفقیت خواهد‌داشت. برخی نقد‌ها نسبت به سریال تئوری بیگ بنگ ایراداتی بر فرمولاتیک بودن ساختار این مجموعه، تکرار برخی دیالوگ‌ها در طول مجموعه و روند بسیار کند ورود کاراکتر‌های جدید، وارد کردند که با در نظر گرفتن ساختار ثابت این سریال، مجموعه‌ی شلدون نیز ساختار مشابهی به تئوری بیگ بنگ خواهد‌داشت. با در نظر گرفتن تاریخ نامشخص انتشار مجموعه‌ی جدید، باید تا انتشار اخبار جدید و قضاوت کردن این مجموعه بیشتر صبر‌کنیم.

فصل دهم سریال تئوری بیگ بنگ هم‌اکنون از شبکه  CBS در حال پخش‌است و فصل یازدهم و دوازدهم نیز برای پخش تایید‌شده‌اند.

توسط علی جوان بخت

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *