«اسکارلت جوهانسون» برای فیلم Black Widow پانزده میلیون دلار دریافت می‌کند

«اسکارلت جوهانسون» که در شش فیلم از دنیای سینمایی مارول در نقش «بیوه سیاه» (Black Widow) بازی کرده، برای فیلم اختصاصی این شخصیت ۱۵ میلیون دلار دریافت خواهد کرد.

این دستمزدی است که «کریس اوانز» و «کریس همسورث» برای بازی در نقش «کاپیتان آمریکا» و «ثور» در فیلم «اونجرز: جنگ بی‌نهایت» دریافت کرده بودند. اوانز و همسورث همین دستمزد ۱۵ میلیون دلاری را برای «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، «ثور: رگنوراک» و همین‌طور قسمت چهارم «اونجرز» نیز از دیزنی به دست آورده بودند.

مارول معمولاً برای قسمت اول فیلم‌ها سر کیسه را شل نمی‌کند. آن‌ها برای اولین قسمت از «مرد آهنی» در سال ۲۰۰۸ به «رابرت داونی جونیور» ۵۰۰ هزار دلار پرداخت کردند. جوهانسون پس از آنکه برای اولین بار نقش «بیوه سیاه» را در سال ۲۰۱۰ با فیلم «مرد آهنی ۲» ایفا کرد، برای بازی در قسمت اول «انتقام‌جویان» در سال ۲۰۱۲ قراردادی هفت رقمی به امضاء رساند و داونی برای همان فیلم ۵۰ میلیون دلار گرفت.

به گفته منابع آگاه، «چادویک بوزمن» نیز برای بازی در فیلم «پلنگ سیاه» با استودیو قراردادی ۲ میلیون دلاری بسته است. پیش‌بینی می‌شود دستمزد بوزمن در قسمت دوم فیلم به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش یابد. «بری لارسن» هم که با فیلم «اتاق» در سال ۲۰۱۵ برنده جایزه اسکار شده، برای فیلم «کاپیتان مارول» ۵ میلیون دلار دریافت کرده است. وی به تازگی شایعه قرارداد او و دیزنی برای بازی در هفت فیلم را تکذیب کرد.

اگرچه به خدمت گرفتن ستارگان هالیوودی موجب می‌شود بودجه تولید فیلم از ۱۰۰ میلیون دلار عبور کند، اما این کار از طرف دیگر خیال تهیه‌کنندگان را از بابت فروش بیش از ۱ میلیارد دلاری آن در سراسر دنیا راحت می‌کند، زیرا فیلمی چون «جنگ بی‌نهایت» به فروش نجومی ۲ جهانی میلیارد دلاری دست یافت.

هالیوود ریپورتر می‌نویسد منابع متعدد رقم دریافتی جوهانسون را تأیید کرده‌اند، اما سخنگوی مارول با انتشار بیانیه‌ای گفته: «استودیوی مارول صحت این ارقام را تأیید نمی‌کند. افشای عمومی رقم قراردادها هیچ‌گاه منطبق بر سیاست‌های ما نبوده است.»

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *