خانه سینما و تلویزیون اخبار اد اسکرین به نسخه بازسازی فیلم Hellboy پیوست

اد اسکرین به نسخه بازسازی فیلم Hellboy پیوست

0

اد اسکرین (Ed Skrein)، بازیگر فیلم Deadpool «ددپول»، تازه‌ترین فردی است که به تیم بازیگری نسخه بازسازی شده سری فیلم‌های Hellboy «پسر جهنمی» پیوسته است. با این حساب، بیش از پیش به تولید فیلم جدیدی از جهان خلق شده توسط مایک میگنولا (Mike Mignola) نزدیک شده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

اوایل سال جاری میلادی مشخص شد که نیل مارشال (Neil Marshall)، یکی از کارگردانان سریال Game Of Thrones، سکان هدایت نسخه بازسازی شده مجموعه سینمائی «پسر جهنمی» را بدست گرفته است و دیوید هاربور (David Harbour)، بازیگر سریال Stranger Things، نیز در نقش اصلی این فیلم به ایفای نقش خواهد پرداخت. چندی پیش نیز حضور ایان مک‌شین (Ian McShane) در نقش پدرخوانده پسر جهنمی و میلا یوویچ (Milla Jovovich) در نقش ملکه خونین در فیلم «پسر جهنمی» تائید شده بود.

با این حال، آخرین عضو تیم بازیگری این پروژه، خیلی با فیلم‌های ابرقهرمانانه ناآشنا نیست. بر اساس گزارش «THR»، اد اسکرین در حال مذاکره با سازندگان این فیلم جهت ایفای نقش شخصیت بن دایمیو (Ben Daimio)، کسی که عضوی از گروه B.P.R.D است و توانایی تبدیل شده به یک جگوار را دارد، است. اسکرین بیشتر به خاطر حضور در فیلم موفق «ددپول» و ایفای نقش آنتاگونیست آن یعنی آجاکس (Ajax) شهره است.

اسکرین با کارگردان فیلم «پسر جهنمی» نیز در برهه‌ای از زمان همکاری داشته است. وی در گذشته ایفای نقش شخصیت داریو ناهاریس (Daario Naharis) را در سریال Game Of Thrones بر عهده داشته است که البته از فصل چهارم این سری، میشیل هیوزمن (Michael Huisman) جایگزین او شد.

انتظارات از فیلم «پسر جهنمی» بسیار بالاست چراکه دو نسخه پیشین این سری که توسط گیلرمو دل تورو (Guillermo Del Toro) ساخته شده بودند و ران پرلمن (Ron Perlman) نقش اصلی آن‌ها را بر عهده داشت، با استقبال بالای منتقدان و بینندگان همراه شدند. هرچند که از این فیلم‌ها در گیشه استقبال چندانی نشد. حال، انتظار می‌رود تا «پسر جهنمی» ضمن موفقیت در گیشه، بتواند نظر مثبت منتقدان را نیز به خود جلب کند.

توسط مهرداد میرشاهی

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *