آخرین نسخه از سری Splinter Cell چهار سال پیش عرضه شد و پس از آن دیگر خبری از این سری و نسخه جدید آن نیست. بسیاری از طرفداران یوبی سافت امیدوار بودند که این کمپانی در جریان E3 20177 نسخه جدیدی از این بازی معرفی کند ولی چنین اتفاقی رخ نداد. با این حال اخیرا ایو گیلمو، رییس یوبی‌سافت، در یک پرسش و پاسخ در سایت ردیت، به آینده این مجموعه اشاره داشته است. گیلمو در پاسخ به یکی از کاربران در مورد آینده این مجموعه گفت:

Splinter Cell بازی‌ای است که معمولا بحث‌های زیادی در مورد آن با یکدیگر داریم. همچنین این بازی سری محبوب خود من نیز به شمار می‌رود. با اینکه در حال حاضر نمی‌توانم چیزی را تایید کنم یا اطلاعاتی ارائه دهم، ولی می‌توانم بگویم که تیم‌های بازیسازی ما روی پروژه‌های مختلفی در حال کار هستند. پس منتظر آینده بمانید.

در ادامه وی توضیحات بیش‌تری هم در این مورد ارائه کرد و گفت:

همواره ایده‌های مختلفی در مورد این سری مطرح می‌شود و فکر می‌کنم که بالاخره در مورد یکی از آن‌ها به توافق خواهیم رسید. قطعا در آینده خبر مرتبطی با این سری خواهید شنید اما باید برای این صبر کنید.

آخرین نسخه از سری Splinter Cell بازی Splinter Cell Blacklist بود که در سال ۲۰۱۳ برای پی‌سی، ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 منتشر شد. این بدین معنی است که کاربران کنسول‌های نسل هشتمی هنوز موفق به تجربه نسخه‌ای از این بازی نشده‌اند. با توجه به صحبت‌های گیلمو می‌توان گفت که یوبی‌سافت قطعا برنامه‌هایی برای این سری دارد اما اینکه چه زمانی شاهد رونمایی آن‌ها از نسخه جدید Splinter Cell خواهیم بود، هنوز مشخص نیست.

zoomg

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *