خانه ورزش اخبار ورزش اشتباهات بیرانوند؛ حمله از بالا و پایین

اشتباهات بیرانوند؛ حمله از بالا و پایین

0

علیرضا بیرانوند که در این هفته‌ها راحت‌تر از همیشه دروازه‌اش باز می‌شود، دوباره با اشتباهی که داشت جلوی برد پرسپولیس را گرفت. در دیداری که پرسپولیس در اصفهان دو بار از سپاهان پیش افتاده بود، هر بار با اشتباهات بیرانوند برد را با تساوی عوض کرد.

از خروج از دروازه به عنوان یکی از توانایی‌های بیرانوند نام برده می‌شود. ولی دروازه‌بان پرسپولیس در این بازی به دلیل خروج ناقص از دروازه، یک گل دریافت کرد. بیرانوند در توپ ارسالی به طور ناقص بیرون آمد و تردیدش در میانه راه، یک گل را برای سپاهان در برداشت. روی گل دوم هم پاهای بیرانوند به قدری از هم فاصله داشت که مهاجم سپاهان به راحتی دروازه پرسپولیس را باز کند. در دو تصویر، دو گلی که بیرانوند در این بازی خورد را مرور می‌کنیم.

بیرانوند بدون توجه به مقصد توپ، از دروازه خارج شد. ولی در نیمه راه متوجه اشتباهش شد. حالا بیرانوند نه راه بازگشت داشت و نه خروج کامل از دروازه. همین تردید باعث شد که توپ از بالای سرش، به مرکزی‌ترین نقطه تور دروازه برخورد کند

اشتباه بیرانوند در خروج

پاهای باز بیرانوند در این تصویر مشخص است. جلال‌الدین علی‌محمدی هم از این فضا استفاده کرد و توپ را با عبور از بین پاهای بیرانوند، وارد دروازه کرد.

بیرانوند لایی خورد

 

تانی کال

برنامه نود

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *