اشعیا مصطفی آخرین بازیگر سری دوم IT است

عضو نهایی کلوب بازنده‌های بزرگسال مشخص شد. چوزن جیکوب (Chosen Jacobs)، بازیگر جوانی که نقش مایک هنلن را در فیلم اول IT بازی می‌کرد، در پستی در اینستاگرام خود اعلام کرد که اشعیا مصطفی (Isaiah Mustafa) نقش بزرگسالی مایک را در سری دوم فیلم IT بازی می‌کند. مصطفی نیز امروز این خبر را تایید کرد.

مصطفی به بازیگرانی مانند جیمز مک‌آوی (James McAvoy) در نقش بیل، جسیکا چستین (Jesica Chastain) در نقش بورلی، بیل هادر (Bill Hader) در نقش ریچی، جی رایان (Jay Ryan) در نقش بن، جیمز رانسون (James Ransone) در نقش ادی، اندی بین (Andy Bean) در نقش استنلی یوریس و بیل اسکارشگورد (Bill Skarsgard) در نقش دلقک پیوسته است.

دومین سری فیلم IT را گری دوبرمن (Gary Dauberman) از کتاب استیون کینگ می‌نویسد و اندی موچیتی (Andy Muschietti) آن را کارگردانی می‌کند. این دنباله ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ راهی سینماهای سراسر کشور می‌شود.

فیلم IT سپتامبر سال گذشته توانست در افتتاحیه آخر هفته خود، فروش ۱۲۳.۱ میلیون دلاری داشته باشد که بالاترین میزان فروش در میان اکران‌های سپتامبر و فیلم‌های ترسناک بود. این فیلم با اختلاف ۹ میلیون دلار بعد از فیلمDeadpool در رتبه دوم فیلم‌های R قرار گرفت. این فیلم توانست فروش جهانی ۷۰۰ میلیون دلاری داشته باشد که بالاترین میزان برای یک فیلم ترسناک است.

تانی کال

برگرفته از ComingSoon

سینماگیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *