اضافه شدن 4 بازیگر جدید به فصل چهارم سریال Stranger Things

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران جدیدی به ستارگان سریال Stranger Things 4 (اتفاقات ناآشنا 4) اضافه شده‌اند. ایمیبث مک‌نالتی با سابقه بازی در سریال Anne with an E، مایلز ترویت با سابقه بازی در فیلم Kin، رجینا تینگ چن با سابقه بازی در سریال Queen of the South و گریس ون دین با سابقه بازی در سریال The Village، چهار بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل چهارم سریال Stranger Things اضافه شده و قرار است به‌عنوان بازیگر مکمل در فصل جدید این سریال نقش‌آفرینی کنند.

مک‌نالتی قرار است نقش ویکی را بازی کند که به شخصیتی جذاب و پر حرف توصیف شده که نظر قهرمانان سریال را به خود جلب می‌کند. ترویت نقش پاتریک را بر عهده دارد که یکی از اعضای تیم بسکتبال هاوکینز است که دوستان، استعداد و زندگی خوبی دارد تا اینکه اتفاق تکان دهنده‌ای کل زندگی او را از کنترل خارج می‌کند. تینگ چن نقش خانم کلی را بازی خواهد کرد که او به‌عنوان یک مشاور راهنما بسیار محبوب در نزد دانش‌آموزان توصیف شده که اهمیتی زیادی برای آن‌ها قائل است؛ به‌خصوص برای کسانی‌که تلاش بیشتری می‌کنند.

سرانجام ون دین نقش کریسی را بازی می‌کند که عضو چیرلیدر هاوکینز و محبوب‌ترین دختر مدرسه است. اما در زیر این ظاهر جذاب یک راز تاریک نهفته است. میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، رابرت انگلاند، جیمی کمپبل بور، ادورادو فرانکو و جوزف کوئین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند سه فصل گذشته وظیفه ساخت فصل چهارم این سریال نیز بر عهده برادران دافر خواهد بود.

انتظار می‌رود فصل چهارم سریال Stranger Things در سال ۲۰۲۲ از شبکه نتفلیکس پخش شود.

تانی کال

برگرفته از Variety

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *