اضافه کردن دوست به فیلم زنده در اینستاگرام

یادتان می آید که یک زمانی مهمترین هدف اینستاگرام در زندگی به اشتراک گذاری عکس و تصویر از فعالیت در حال انجام شما از قبیل شام یا ناهار خوردن بود؟ اکنون اما این برنامه کاربردی رسانه اجتماعیی کارهای به مراتب متنوع تری انجام می دهد و دیگر محدود به یک قابلیت در زمینه فیلم و عکس نیست . در همین باره ، اینستاگرام روش جدیدی را پیش پای کاربران خود گذاشته است تا آنان بتوانند فیلم زنده خود و دوستانشان را برای دیگران به نمایش بگذارند .

همه این فرآیند به سهولت و آسانی قابل انجام است و کار زمانی شروع می شود که شما در حال حرکت و انجام فعالیتی باشید . برای شروع لازم است تا روی شکل دوربین در قسمت سمت چپ بالای تصویر ضربه بزنید و یا اگر در قسمت Feed هستید انگشت خود را روی صفحه به سمت راست بکشید . روی کلمه Live که در قسمت سمت چپ پایین قرار دارد ضربه بزنید تا پخش زنده فیلم شما آغاز شود .

برای اضافه کردن یک دوست به فیلم زنده خود ، روی تصویر موجود در قسمت راست پایین که دو چهره را در کنا هم نشان می دهد ضربه بزنید . با ضربه زدن روی این شکلک یا تصویر ، فهرستی از دوستان اینستاگرامی شما در برابرتان ظاهر می شود که در حال تماشای فیلم زنده شما هستند . یکی از این دوستان را انتخاب کنید و روی کلمه add کلیک کنید تا او را به فیلم زنده خود دعوت کرده باشید . چنان چه دوست شما دعوتتان را بپذیرد ، قادر به دیدن تصویر او به صور مستقیم در یک تصویر مجزا خواهید شد .  دوست شما می تواند در هر زمان که اراده کرد از صحنه خارج شود و دیگر در فیلم زنده شما حضور نداشته باشد . شما نیز می توانید دوست دیگری را جایگزین او کنید . زمانی که فیلم زنده شما به پایان رسید ، می توانید آن را در قالب استوری به اشتراک بگذارید یا روی Discard ضربه بزنید و آن را دستگاه خود حذف کنید .

اضافه کردن دوست به فیلم زنده در اینستاگرام

چنان چه بخواهید تا فیلم زنده یک یا چند نفر از دوستان خود را تماشا کنید ، به دو دیره ای که در کنار هم در قسمت استوری شما در قسمت بالای صفحه موجود است دقت کنید . اکنون باید روی دایره ها ضربه بزنید تا فیلم زنده دوستان خودت را ببینید .

این به روزرسانی اینستاگرام در نسخه شماره ۲۰ آن موجود است و کاربران دو پلتفرم آی او اس و اندروید می توانند به ترتیب آن را از اپ استور و گوگل پلی استور دریافت کنند .

تانی کال

آی تک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *