به تازگی اطلاعاتی در مورد جدیدترین بروزرسانی عنوان Watch Dogs 2 منتشر شده است که جزئیات بیشتر آن را می‌توانید در ادامه مطالعه کنید.

همان طور که اطلاع دارید، شما در بخش چندنفره بازی Watch Dogs 2، می‌توانستید با یکی از دوستان خود و فقط به صورت ۲ نفره و به صورت آنلاین، بازی را در سان فرانسیسکو پیش ببرید. حال بعد از گذشت مدتی، سازندگان این بازی اطلاعاتی در باره ی جدیدترین بروزرسانی این عنوان منتشر کرده اند که در رابطه با همین بخش چند نفره است.

در واقع در بروزرسانی جدید Watch Dogs 2، بازیکنان قادر هستند از این به بعد بازی را به صورت کو آپ (Co-Op) چهار نفره با دوستان خود انجام دهند و گروه مخصوص خود را تشکیل دهند.

در این رابطه کریس یانگ (Kris Young) که وظیفه تهیه کنندگی این عنوان را به عهده دارد، اضافه کرده است که بازیکنان می‌توانند در این کوآپ چهار نفره، حالت‌های زیاد و مهیجی را با دوستان خود تجربه کنند. همچنین آن ها می‌توانند آزادانه در شهر به انجام ماموریت‌ها بپردازند و حتی بخشی‌هایی از مناطق Red Zone را نیز به تصرف خود در آورند.

از مهم ترین حالت‌هایی که در بخش کوآپ چهار نفره جدید بازی قابل دسترسی است می‌توان به Bounties ،Invasions ،Loot Trucks اشاره کرد.

در کنار این‌ها، این بروزرسانی که هفته آینده در دسترس بازی قرار می‌گیرد، رفع اشکالات بازی و باگ‌های آن را از جمله گذشت از بخش‌های سینمایی سه بعدی ، حرکات کاراکتر و دیگر بهینه سازی‌ها را به همراه خود دارد.

این بروزرسانی برای عنوان Watch Dogs 2، در تاریخ ۴ جولای مصادف با ۱۳ تیر، در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. همچنین سازنده این بازی یعنی کمپانی یوبی سافت (Ubisoft)، به علت آغاز تعطیلات روز استقلال ، جشن و آتش بازی و خوشحالی مردم را به بازی اضافه کرده است.

 

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *