به تازگی اطلاعاتی جدید، جامع و البته مفید، در رابطه با بسته الحاقی جدید بازی Battlefield 1 منتشر شده که جزئیات آن را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

همان طور که اطلاع دارید، در جریان پشتبیانی بلند مدت سازندگان بازی Battlefield 1 یعنی استودیو دایس (DICE) از این عنوان، قرار است بسته‌های الحاقی و نقشه‌های جدیدی برای این بازی منتشر گردد که در حال حاظر شاهد انتشار اطلاعات تازه ای از بسته الحاقی In the Name of the Tsar هستیم.

تقریبا دو ماه پیش، بسته الحاقی They Shall Not Pass به عنوان اولین بسته الحاقی این بازی با قیمت جداگانه ۱۵ دلار عرضه شد و توانست با در اختیار قرار دادن ۴ نقشه جدید و برخی اسلحه‌ها و یک حالت نبرد جدید برای بازیکنان، نظر آنان را به خود جلب کند و افراد را جذب خرید این بسته و بسته‌های بعدی کند. البته نقشه Nivelle Nights به عنوان اولین نقشه ای که در شب جریان دارد، از زیر مجموعه این بسته است و تقریبا چند روز پیش به طور جداگانه برای دارندگان سیزن پس بازی و خریداران این بسته عرضه شد. همچنین طبق گفته سازندگان، نقشه Prise de Tahure مانند نقشه Nivelle Nights در شب جریان دارد که این نقشه هم جداگانه منتشر خواهد شد.

از طرفی دیگر هفته گذشته، شاهد معرفی بسته الحاقی In the Name of the Tsar در جریان رویداد E3 2017 و در کنفرانس Ea Play بودیم که به گفته سازندگان، بزرگ ترین بسته الحاقی این بازی است و الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، سرمایه هنگفتی را برای آن تهیه کرده است. همچنین چندی پیش اطلاعاتی تازه در مورد کلاس جدید اسب سواران Hussar و نیزه داران آن منتشر گردید و در این باره بازیکنان می‌توانند کنترل بهتری بر روی اسب‌ها و حین نبرد با آن‌ها داشته باشند. اطلاعات بیشتر در این مورد را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید.

حال در جدیدترین اخبار مربوط به بازی، می‌توانیم به انتشار اطلاعات نسبتا خوب و مفیدی در رابطه با یکی از نقشه‌های بسته In the Name of the Tsar با نام Lupkow Pass اشاره کنیم که در کشور لهستان امروز جریان دارد، بزرگ ترین نقشه تا کنون ساخته شده برای Battlefield 1 است و بازیکنان باید در کوهستان‌های برفی و در سرما، به رقابت با یکدیگر بپردازند.

البته این نقشه همزمان با انتشار بسته الحاقی In the Name of the Tsar عرضه نمی‌شود، بلکه یک ماه زود تر و در ماه آگوست به صورت جداگانه برای دارندگان پریمیوم پس منتشر خواهد شد. سازندگان در این باره گفته اند:

تجربه ای جدید برای بازیکنان Battlefield 1! نبردی تلخ با طعم سرما در گذرگاه Lupkow که در ماه آگوست باید منتظر آن باشید.

اما یک خبر خوب هم برای افرادی که سیزن پس این عنوان را در اختیار ندارند وجود دارد و آن هم اینکه سازندگان بازی اعلام کرده اند، در اقدامی به نام Trials Premium، در تاریخ دهم تیر ماه ، کاربران معمولی هم می‌توانند تمامی نقشه‌های ویژه بازی که مربوط به بسته الحاقی بازی است را تجربه کنند که البته نقشه فوق العاده Pass Lupkow را شامل نمی‌شود.

دومین بسته الحاقی بازی، چند نقشه جدید ، وسایل نقلیه تازه و ۱۱ سلاح جدید را برای کاربران آماده کرده است که در ادامه به معرفی مهم ترین آن‌ها می‌پردازیم:

سلاح Parabellum MG14/17:

اسلحه جدید Parabellum MG14/17 که در کلاس پشتبیانی (Support) برای کاربران آماده خواهد شد. اسلحه ای پر قدرت که می‌تواند ۱۰۰ عدد تیر را در خشاب خود نگه دارد و انواع مختلفی از آن در هواپیما هایDeutsche Luftstreitkrafte استفاده شده است.

سلاح Mosin-Nagant M91:

کلاس تک‌تیر انداز (Scout)، مهمان یک اسلحه جدید با نام Mosin-Nagant M91 خواهد بود که از اسلحه‌های مهم امپراتوری روسیه بوده و از آن ۳۷ میلیون نسخه ساخته شده است. این سلاح دو نوع از خود را شامل می‌شود = پیاده نظام و مارکسمن (Infantry و Marksman)

اسلحه Model 1900:

اسلحه ای پر قدرت با نام Model 1900 در کلاس Assault ! اسلحه مشهوری که تزار‌ ها از آن استفاده می‌کردند و دو تیر را به صورت دو طرفه در خود نگهداری می‌کند. این سلاح دو نوع از خود را شامل می‌شود = Factory and Slug

اسلحه Fedorov Avtomat:

بهیاران یا به اصطلاح Medic های بازی Battlefield 1، باید میزبان سلاح جدید روسی به نام Fedorov Avtomat در کلاس خود باشند که در دو حالت تک تیر و شلیک خودکار قابل استفاده است.

اسلحه Nagant Revolver:

اسلحه کوچک، پر سرعت و قدرتمند به نام Nagant Revolver که به اصطلاح سلاح ثانویه است اما می‌تواند فرا تر از آن چیزی که از آن انتظار دارید ظاهر شود.

اسلحه C93 Carbine:

اسلحه ای برای کلاس خلبان‌ها در بازی که در دومین بسته الحاقی بازی آن را دریافت خواهند کرد.

از مهم ترین اخبار دیگر پیرامون بازی، می‌توان به انتشار آپدیت جدید بازی Battlefield 1 اشاره کرد که در کنار بر طرف کردن برخی مشکلات و باگ‌ها، ویژگی‌های جدیدی مثل هشدار نا مناسب بودن پینگ کاربر، نمایش برترین اسکواد در پایان بازی و از همه مهم تر اضافه شدن حالت Frontlines برای دو نقشه Argonne Forest و Amiens در آن گنجانده شده اند. این حالت برای اولین بار در بسته الحاقی ، They Shall Not Pass برای کاربران منتشر شد.

در پایان می‌توانید یک ویدئو جدید منتشر شده در باره ی تمامی اطلاعاتی که در بالا تر ذکر کردیم را مشاهده کنید:

 

 

 

……

دانلود ویدئو

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *