با نزدیک‌شدن به زمان انتشار Mass Effect: Andromeda و عرضه بازی در کمتر از یک ماه دیگر، هر اطلاعات جدیدی که از بازی منتشر شود، هیجان انگیز است. به تازگی استودیو Bioware از اطلاعات جدیدی از بازی نظیر ویژگی‌های بخش مالتی‌پلیر و تفاوت‌های آن بازی مسخه سوم بازی و چیز‌های جالب دیگری رونمایی شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt به تازگی طراح ارشد Mass Effect: Andromeda آقای “یان فریزر” (Ian Frazier) درباره بخش‌ها و مکانیک‌های ترکیب‌شده در بخش چندنفره بازی صحبت کرده است. ظاهرا، این بار همانند Mass Effect 33 نمی‌توانید پیشرفت کنید و این ویژگی جایگزین شده است؛ این بدین معناست که آن‌ها مجددا از نو تنظیم نمی‌شوند (reset) مگر این که خودتان بخواهید.

علاوه بر این، خبرهایی درباره اینکه بخش مالتی‌پلیر چگونه بر بخش داستانی و تک‌نفره تاثیر می‌گذارد نیز منتشر شده است. این بار بخش جندنفره همانند Mass Effect 3 بر لایه‌های بخش داستانی بازی تاثیر نمی‌گذارد؛ اگرچه پاداش‌های اضافه‌ای در بخش داستانی وجود دارد که یکی از راه‌های به دست آوردن آن‌ها بازی کردن بخش مالتی‌پلیر است. البته زمانی که یکی از طرفداران از اینکه این چیز‌های اضافه می‌تواند بازیکنان بازی را به چند دسته تقسیم کند ابراز نگرانی کرد، “فریزر” گفت که از آمار‌های به دست آمده توسط این جوایز اضافه چشم‌گوشی خواهد شد.

هم‌چنین تهیه‌کننده بازی آقای “مایکل گمبل” (Michael Gamble) درباره بخش مالتی‌پلیر بازی در توییتر صحبت‌هایی کرد. زمانی که یکی از طرفدران بازی از نگرانی و تردید خود درباره اینکه سرور‌های Mass Effect 3 مدتی بعد از عرضه Andromeda از کار خواهند افتاد، “گمبل” اشاره کرد که سرور‌های بازی یکسان نخواهند بود و اینکه Bioware به مشکلات و مسائل مربوط به سرور‌های Mass Effect 3 رسیدگی خواهد کرد.

عنوان Mass Effect: Andromeda در تاریخ 21 مارس (1 فروردین) در آمریکای شمالی و 23 مارس (3 فروردین) در اروپا برروی کنسول‌های PS4 و Xbx One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. آیا شما برنامه‌ای برای تهیه این عنوان دارید؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *