اطلاعات جدیدی از فیلم First Man به کارگردانی دیمین شزل

در دی‌ماه سال ۹۵، یونیورسال پیکچرز ساخت فیلم First Man (اولین مرد) را رسما تایید و اعلام کرد. این فیلم قرار است براساس زندگینامه نیل آرمسترانگ تولید و ساخته شود. تمرکز فیلم First Man قرار است روی چالش‌ها و مشکلات آرمسترانگ، برای تبدیل شدن به اولین انسانی که روی کره ماه در سال ۱۹۶۹ میلادی قدم می‌گذارد، باشد. دیمین شزل، کارگردان فیلم‌های موزیکال موفق و تحسین‌شده‌ای چون فیلم Whiplash (ویپلش) و فیلم La La Land (لا لا لند)، کارگردانی فیلم First Man را بر عهده دارد و شزل قرار است برای دومین‌بار پس از فیلم La La Land، با رایان گاسلینگ در این فیلم همکاری کند که او نقش نیل آرمسترانگ را در فیلم First Man بر عهده دارد. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جاش سینگر، برنده جایزه اسکار برای نوشتن فیلمنامه فیلم Spotlight (اسپات‌لایت)، بوده است.

فیلم First Man اقتباسی از رمان اولین مرد: زندگی نیل آرمسترانگ (First Man: A Life of Neil A. Armstrong) اثر جیمز آر هنسن، که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد، است. فیلم First Man اتفاقات بین سال‌های ۱۹۶۱ تا ۱۹۶۹ میلادی را پوشش خواهد داد و تمرکز آن روی اولین فرود انسان روی کره ماه خواهد بود. در ابتدا قرار بود کلینت ایستوود کارگردانی فیلم First Man را بر عهده داشته باشد؛ اما او پس از مدتی این پروژه را ترک کرد و شزل کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم First Man منتشر شده است. در مصاحبه بابوستون گلوب، جاش سینگر گفت که این فیلم قرار نیست یک فیلم زندگینامه ساده و مرسوم باشد؛ بلکه این فیلم، یک فیلم تقریبا اکشن خواهد بود.

سینگر در ادامه گفت که شزل و یونیورسال روی جنبه‌های غریزی در فیلم تمرکز دارند و ۱۰۰ درصد فیلم First Man، یک فیلم ماموریتی خواهد بود. سینگر در ادامه اضافه کرد که پنج بخش فیلم فیلمبرداری شده است و شزل در نظر داشت تا تمام این صحنه‌ها، تجربه دلهره‌آور و ترسناکی برای بیننده باشد. طبق صحبت‌های سینگر در این مصاحبه، فیلم First Man تنها قرار نیست روی تجربه منحصربه‌فرد فرود روی ماه تمرکز داشته باشد و داستان فیلم بیشتر روی جنبه‌های بقا تمرکز خواهد داشت. در حال حاضر فیلمبرداری و تولید فیلم First Man به پایان رسیده است و این فیلم مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند.

فیلم First Man برای اکران در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۰ مهر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. رایان گاسلینگ در نقش نیل آرمسترانگ، کلر فوی در نقش جنت شارون، کوری استول در نقش باز آلدرین، کایل چندلر در نقش دیک اسلایتون، جیسون کلارک در نقش ادوارد هیگینز وایت، جان برنتال در نقش دیوید اسکات، برایان دارسی جیمز در نقش جوزف ای واکر، پاتریک فوگیت در نقش الیوت سی، کوری مایکل اسمیت در نقش راجر بی. چافی و اسکایلر بیبل در نقش ریچارد اف گوردن جونیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم First Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تانی کال

برگرفته از Screenrant

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *