به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، طی یک پخش زنده از سوی PlayStation برای کنفرانس E3 2016 در لس آنجلس، “هرمن هالست” به عنوان مدیر استودیوی Guerrilla Games توضیحات بیشتری راجع به اولین محتوای دانلودی Horizon Zero Dawn تحت عنوان The Frozen Wild ارائه داد.

هالست می‌گوید محتوای آن “بسیار شیک” است که شامل قلمرویی جدید میان کوه‌های شمالی می‌شود. او در حالی که نمی‌تواند جزئیات دقیقی از میزان ساعت گیم‌پلی بازی ارائه دهد، افزود که “بسیار مناسب” است و “نقشه‌ای با اندازه خوب” خواهد داشت.

ماموریت‌ها، چالش‌ها و شهرک‌های جدیدی وجود دارند. همچنین سلاح‌ها و موارد دیگری هم به بازی اضافه شده‌اند. علاوه بر این، این محتوای دانلودی دارای تروفی‌های تازه‌ای هم خواهد بود.

The Frozen Wilds “دنباله‌ای بر سفر Aloy” است و فصل جدیدی برای داستان بازی به حساب می‌آید که اسرار تاریک و عمیقی را کشف خواهد کرد.

هالست همچنین توضیح داد که چرا تیم توسعه‌دهنده قصد ساخت محتوای دانلودی را داشته است. از دید یک سازنده، پس از پایان مراحل توسعه بازی، شما تمام ابزار و دانش را به‌طور یکجا در اختیار خواهید داشت و می‌خواهید کارهای بیشتری با آن انجام دهید. مهم‌تر از همه، طرفداران زیادی هم هستند که محتوای بیشتری از Horizon Zero Dawn درخواست می‌کنند.

The Frozen Wilds در تاریخ نامشخصی از سال 2017 منتشر می‌شود. هالست وعده جزئیات بیشتری از بازی را در ماه آینده داده است.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *