انتظار می‌رود شیائومی امسال از نسل دوم فبلت محبوب Mi Mix رونمایی کند. نسل دوم این محصول توسط طراح فرانسوی، فیلیپ استارک، طراحی شده که از نسبت نمایشگر به بدنه 95 درصد بهره برده و در آن از تکنولوژی صوتی جدیدی استفاده شده است.

براساس آخرین اطلاعات منتشر شده، این پرچمدار در تاریخ 12 سپتامبر عرضه می‌گردد و ظاهرا این شرکت قصد دارد تا قسمتی از سهم آی‌فون 8 را نصیب خود کند. اخیرا شیائومی Mi Mix کاهش 500 یوانی را در قیمت تجربه کرده است.

شیائومی Mi Mix 2

گفته می‌شود که Mi Mix 2 از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که البته اخیرا شاهد این مشخصات در گیک‌بنچ بوده‌ایم. نسخه‌ای دیگر از این دستگاه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای فروش عرضه خواهد شد. اطلاعات منتشر شده به قیمت 3999 یوان (599 دلار) برای نسخه 6 گیگابایتی و 4999 یوان (749 دلار) برای نمونه 8 گیگابایتی اشاره دارند.

شیائومی Mi Mix 2 با نام Chiron درحال توسعه بوده و از نمایشگر 6.0 اینچی شرکت JDI و پردازنده اسنپدراگون 835 بهره می‌برد. شایعات دوربین اصلی این مدل را 12 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX386 اعلام کرده‌اند و دوربین جلو را 5 مگاپیکسلی می‌دانند.

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *