خانه ورزش اخبار ورزش اظهارات ملی‌پوشان پیشین قطری درباره رویارویی با ایران

اظهارات ملی‌پوشان پیشین قطری درباره رویارویی با ایران

0

ماجد الصایغ گفت: هر نتیجه‌ای به غیر از پیروزی به شانس صعود قطر پایان خواهد داد، اما من به توانمندی‌های شاگردان فوساتی برای کسب هر سه امتیاز بازی با ایران امیدوارم.

ماجد افزود: ایران متکی به تجربه بازیکنان خود است و از سویی قطر نیز روی بازیکنان جوان و سرمربی باتجربه خود حساب می‌کند. به نظرم قطر می‌تواند این بازی را با موفقیت به پایان برساند و از هواداران تیم ملی هم می‌خواهم که با حضور پرشور خود در ورزشگاه السد از بازیکنان و کادر فنی حمایت کنند.

حسین الخواجه، دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال قطر هم درباره بازی برابر ایران گفت: با پیروزی برابر ایران امید قطر برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه زنده می‌شود. ایران تیم شکست‌ناپذیری نیست و قطر تاکنون در چندین بازی با نمایش خوب توانست به پیروزی دست یابد.

وی در ادامه اظهار داشت: من از بازیکنان قطر می‌خواهم روحیه مبارزه و تلاش سخت خود را در بازی فردا برابر ایران به نمایش بگذارند تا به سه امتیاز دست یابند.

عبید جمعه، دیگر پیشکسوت قطری هم خاطر نشان کرد: قطر باید در بازی فردا و حتی سایر بازی‌های باقیمانده دور برگشت انتخابی جام جهانی به پیروزی برسد و منتظر سقوط سایر تیم‌ها باشد تا به صعود امیدوار شود.

جمعه درباره نقاط قوت تیم ملی ایران گفت: نقطه قوت ایران در قدرت بدنی است و اکثر گل‌های این تیم روی ضربات ایستگاهی و بازی‌های در عرض به ثمر می‌رسند. بازیکنان قطر باید اشتباهات خط دفاعی را که باعث از دست رفتن امتیازهای زیادی در بازی‌های گذشته شد، به حداقل برسانند. در بازی رفت برابر ایران نیز اشتباه مدافعان و دروازه‌بان باعث شکست قطر شد.

تیم‌های ملی فوتبال قطر و ایران ساعت ۲۰:۳۰ فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه السد شهر دوحه به مصاف هم می‌روند.

برنامه نود

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *