اعتراض Eminem به نت‌فلیکس به علت کنسل شدن سریال Punisher

نت‌فلیکس هفته‌ی گذشته با کنسل کردن سریال‌های «جسیکا جونز» (Jessica Jones) و «پانیشر» (The Punisher) به اعتقاد خود اقدامی مؤثر و صحیح صورت داده، اما «امینم» خواننده‌‌ی رپ آمریکایی که این چنین فکر نمی‌کند با ارسال متنی به این شبکه تاخت.

این بازیگر و خواننده برنده‌ی اسکار چهارشنبه شب به تندی کنسل شدن سریال «پانیشر» با بازی «جان برنتال» در تاریخ ۱۸ فوریه را زیر سؤال برده است. او در صفحه‌ی توئیتر خود نوشت:‌ «نت‌فلیکس عزیز، در مورد کنسل شدن سریال «پانیشر» باید بگویم که همه چیز را به گند کشیدید! ارادتمند شما، مارشال.»

توقف تولید سریال «جسیکا جونز» با بازی «کریستن ریتر» پیش از انتشار آن، در کنار کنسل شدن نه چندان غیرمنتظره‌ی روایت «فرانک کسل» در نت‌فلیکس به فاصله‌ی یکماه پس از عرضه شدن فصل دوم، پایانی بود بر روابط تجاری استودیوی مارول، یکی از زیرشاخه‌های دیزنی و نت‌فلیکس که از سال ۲۰۱۳ آغاز شده بود.

شش سال قبل، در روزهایی که نت‌فلیکس به تازگی به عرصه‌ی تولید سریال‌های اریجینال روی آورده بود، مارول و نت‌فلیکس با مدیریت «رید هاستینگز» اعلام کردند که چهار سریال کامل و یک مینی‌سریال به تولید خواهند رساند. اما سال‌ گذشته با کنسل شدن «مشت آهنین»، و سپس «لوک کیج» با بازی «مایک کولتر» و «دردویل» با بازی «چارلی کاکس»، و اقدامات دیزنی برای تأسیس یک سرویس اینترنتی مشابه نت‌فلیکس برای محصولات مارول، پایان دوران «پانیشر» در نت‌فلیکس در هفته‌های گذشته حتمی به نظر می‌رسید. تنها چیزی که تا اندازه‌ای غافلگیرکننده بود کنسل شدن «جسیکا جونز» پیش از انتشار فصل جدید آن بود.

معلوم نیست رپر آمریکایی در مورد «جسیکا جونز»، «لوک کیج» و دیگر سریال‌های کنسل شده چه نظری دارد، اما اگز آثار او را دنبال کرده و فیلم «۸ مایل» (8 Mile) او را دیده باشید، می‌دانید که او همواره وفاداری خود را به کسانی که لطفی در حقش کرده باشند ثابت می‌کند. با درنظر گرفتن این مسئله که «امینم» و «پانیشر» در سال ۲۰۰۹ با دشمنی واحد روبرو شده‌اند، این نکته قابل‌درک‌تر می‌شود.

خلاصه اینکه، «فرانک کسل» و «مارشال مترز» روزگاری توسط «استن لی» متحد شده‌اند. در اولین صفحات داستان مصور «فرد ون لنته» دشمن یکدیگر بودند اما به زودی با پدیدار شدن دشمنی مشترک دست به دست هم می‌دهند تا «باراکودا» و کسانی که در مؤسسه‌ی خیالی «انجمن موسیقی والدین» (Parents Music Council) از موسیقی رپ بیزارند را سرنگون کنند.

«امبر رز ریوا» که در سریال نقش «داینا مدنی» را بازی می‌کند در واکنش به توئیت «امینم» نوشت: «به گمانم معنی‌اش این است که امینم سریال ما را می‌دیده. احساسی دارم شبیه به وقتی که اولین فرزندت به دنیا می‌آید.»

نت‌فلیکس تا این لحظه واکنشی به بیانات آقای «امینم» نشان نداده، اما دفعه بعد باید به خاطر داشته باشد که پیش از کنسل کردن سریالی نظر او را جویا شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *